ערן שטרן משיק כותר ראשון לתוכנת עריכה הכולל למעלה מ14 שעות לימוד


 ערן שטרן


ערן שטרן, מומחה רשמי, מדריך מוסמך של אדובי ומרצה בNAB, משיק את הכותר הראשון מסדרה חדשה של כותרים עבור תוכנת העריכה של אדובי מסוג פרמייר פרו, עד לאחרונה כותרים שהפיק התמקצעו התחום של אפטר וזהו הכותר הראשון שלו המיועד לתת את הפתרון היחידי הקיים כיום בשוק הישראלי לתחום  הלימודי  עבור תוכנה זו.


"אין לי ספק כי הפקת הכותר הינו חלק מתהליך שאנו נוכחים בו" אומר ערן שטרן, "מערכות העריכה נעשות חזקות יותר, זולות יותר וכוללות מגוון אשפים להקל על המשתמש ולאפשר תוצאות מרשימות, אולם על מנת להיות עורך  ברמה  גבוהה    יש צורך להכיר את התוכנה מעבר ל תהליכים האוטומטים  הקיימים  בה ומעבר לכלים הבסיסים שרב העורכים מצליחים למצוא בעצמם. לצורך זה הכותר קיים"


 


הקורס מיועד לצלמים ועורכי וידאו שרוצים לדעת הכל על עריכת סרטים בעזרת פרמייר פרו. בקורס זה תלמד איך לדגום ולערוך וידאו וסאונד. מתי להשתמש במחולל הכותרות, וכיצד להוסיף מעברים ואפקטים. בנוסף, תלמד כיצד לנהל את הפרויקט ביעילות ואיך לבצע עריכת מולטיקאם, תיקוני צבע מתקדמים ועוד. ויש גם בונוס: פרק מיוחד על שילוב עם שאר תוכנות הוידיאו של Adobe ליצירת DVD בפורמט  HD


 


התקליטור מהווה קורס לימוד מקיף  המועבר בשיטה אינטראקטיבית. התכנים הותאמו במיוחד לצרכי התעשייה בתחום עריכת הוידיאו ומסתמכים על ניסיון רב בהוראה במגוון מקומות בארץ ובחו"ל. במהלך פיתוח הקורס תגובות ובקשות של לקוחות נלקחו בחשבון והביאו את המוצר לבשלות העונה על כל האלמנטים הקיימים בתוכנה. שיטת הלימוד המבוססת על מדריכי וידאו (Tutorials), הוכחה כיעילה כיוון שהיא כוללת הסברים מעשים המלווים בדוגמאות בזמן אמת. החוויה היא כמו שיעור פרטי אחד על אחד והקצב מותאם באופן אישי לקצב שלך. חשוב מכל – מחיר הקורס הזה נמוך יותר מכל מתכונת לימודית אחרת.  בנוסף, לכל תקליטור מצורפים חומרי הגלם והפרויקטים כך שניתן לתרגל באופן מעשי.


 


הקורס מוגש בעשרה שיעורים, ונמשך בסך הכול כארבע עשרה שעות, במהלכן תלמד איך לייצר פרויקט חדש, לייבא ולדגום חומרים, לבצע עריכה מנגן המקור ומהטיימליין. לעבוד עם חלון ה-Trim, להאיץ או להאט קליפים באופן לא ליניארי בעזרת פונקציות ,Time Remapping לבצע עריכה אוטומטית של קליפים לפי קצב המוסיקה ולשלוט בקול באופן מדויק על ידי מיקסר הסאונד של התוכנה. תלמד כיצד להקליט קריינות ולייצר מיקס סופי איכותי. איך להשתמש במחולל הכותרות של התוכנה ולכתוב בו בעברית. תכיר מקרוב את חלון האפקטים ותלמד כיצד לייצר תיקוני צבע מתקדמים ותבניות אנימציה משוכללות. בנוסף תלמד כיצד לנהל ביעילות את הפרויקט, לבצע הגהה דרך האינטרנט, לייצא באופן יעיל לשלל פורמטים וגם לערוך ממספר מצלמות במקביל. ולסיום תוכל לראות כיצד לשלב את שאר תוכנות Adobe כדי ליצור תקליטור DVD משוכלל הכולל תפריטים אינטראקטיביים בעזרת תוכנת Encore הכלולה עם כל עותק של פרמייר פרו.


 


השיעורים מוגשים בצורה קלילה ומהנה אך עם זאת יסודית ומעמיקה, וכוללים דוגמאות וטכניקות מעשיות שימושיות. חווית הלמידה מועילה כמו שיעור פרטי ומותאמת לקצב שלך. אם לא הספקת אפשר לחזור אחורה, לעצור או אפילו לדלג לשיעור הבא – הקורס מעודכן בכל החידושים האחרונים של גרסת CS4 אין צורך להתקין מאומה במחשב וניתן לצפות בשיעורים ישירות מתוך התקליטור. התכנים מוקלטים במסך מלא ובאבחנה גבוהה.


התקליטור מיועד למתחילים שלא מכירים את התוכנה וגם לעורכים ותיקים שרוצים להעמיק ידיעותיהם.


נדרש ידע בהפעלת מחשב ואנגלית ברמה סבירה.




  • נושאים בתקליטור


  • יצירת פרויקט חדש 


  • יבוא ודגימת וידאו 


  • עריכה מתקדמת


  • עיוות זמן 


  • סאונד


  • כותרות 


  • אפקטים ומעברים


  • יצוא 


  • כלים מתקדמים 


  • שילוב עם תוכנות אדובי 


מחיר: 550 שקל, ללקוחות חוזרים 10% הנחה