התערוכת זו השנה השלישית תתקיים בין התאריכים 16-17 לאפריל ותהיה הגדולה ביותר


 


חברות הענק בתחום האלקטרוניקה הבידורית, ביניהן HITACHI, Samsung, Philips, Pioneer, Sony ונוספות יחשפו את חידושיהן בתערוכת 2008 Home Theater הגדולה בישראל. מדובר בתערוכה האינטראקטיבית הראשונה מסוגה בארץ, המיועדת להעביר לקהל הרחב את החוויה האמיתית של צפייה והאזנה, באמצעות הטכנולוגיות החדשות ביותר, כך שכל אחד יכול לעשות זאת ולא רק "הפריקים". התערוכה תתקיים במלון כפר המכבייה, ברמת גן, בין התאריכים 16-17 לאפריל.


 


תערוכת 2008 Home Theater, המתקיימת זו השנה השלישית ברציפות, תהיה הגדולה והמקיפה ביותר ותשלב הדגמות בשטח, צפייה בתנאים אידיאליים כגון חדרים אקוסטיים ומוחשכים, וישתתפו בה לראשונה נציגי החברות בינלאומיות, שיענו על שאלות המבקרים. בשנה שעברה שבר חדר אחוזת הסטריאו את שיא הערך הכספי של עלות מערכת בתערוכה. שוויו היה כחצי מיליון ש"ח. השנה עלות המערכת שתוצג בתערוכה, תשבור גם את השיא של השנה שעברה.


 


"הפעם פונה התערוכה אל הקהל הרחב כולו, כולל אלו שרוצים אווירת קולנוע ביתית וחוששים מעלויות ומכך שכביכול מדובר במערכת המיועדת לפריקים בלבד. ברצוננו להסיר את החשש באמצעות הדגמות, התנסויות אישיות, הבאת מומחים שיענו על שאלות ועוד. ברצוננו להביא את הבשורה העדכנית ביותר לקהל הרחב וכלל ציבור הצרכנים הישראלי ולא רק אל הפריקים והמשוגעים לדבר", כך מסר מרטין סבג, מנהל משותף באתר HomeTheater.co.il ויזם התערוכה.


 


במסגרת התערוכה תוצג טכנולוגיית ה- HD, אותה השיקו YES ו-HOT, מערכות סטריאו חדשניות, מערכות קולנוע ביתי, מסך הטלוויזיה הדק ביותר בעולם של היטאצ'י, מקרנים, נגנים, מחשבי מדיה סנטר (HTPC) וחידושים נוספים. מיצג חדשני זה יתקיים לצד תערוכת וינטאג', שתציג את הטכנולוגיה שאינה דועכת, הכוללת פטיפונים, תקליטים, טייפ סלילים, מגברים ישנים ועוד. "מביני דבר טוענים כי הטכנולוגיות הישנות הן הטובות ביותר ולכן יש להם דרישה וקו ייצור מחודש אצל היצרניות הגדולות והמובילות בתחום", הוסיף סבג.


עפר לאור, ממקימי אתר האינטרנט המקצועי: Hometheater.co.il מסביר: "הקמנו את האתר מתוך אהבה לתחום ומתוך רצון ליצור במה נטולת אינטרסים. חשוב לנו לקדם את התחום באופן מקצועי ובמקביל לשמור על אובייקטיביות ותרבות הדיון בפורומים המקצועיים. באתר מתפרסמות סקירות של כלל המוצרים החדשים בתחום וניתן לקבל בפורומים השונים, מענה לכל השאלות ממומחי תוכן מקצועיים. מבחינתנו הפכה התערוכה למסורת ובכך אנו מגשימים את חלומנו והופכים את הגוף האינטרנטי המקצועי שהקמנו למשהו מוחשי ואינטראקטיבי הפונה לכולם".