תערוכת צילום  חדשה המתקיימת בוואהל סנטר בין התאריכים 31.01 ועד 28.02


 


תערוכת צילום חדשה "בין שמים לארץ" של הצלם יצחק דוידוביץ תערך בין התאריכים 31.01 ועד 28.02


 


אוצר התערוכה והגלריה: גיא עולמי


 


הצלם "רק" בן 63, אך את הבוקר שלו הוא מתחיל דווקא בפעילות ספורטיבית מאומצת. סדר יומו מתחיל בשעות שרובנו עדיין ישנים שנת ישרים, כשהוא ועוד מספר משוגעים לעניין, משכימים קום לפני עלות השחר ומתעמלים על גג בריכת גורדון בתל-אביב ואין זה בכלל משנה ליצחק ומרעיו באם בהמשך, תעלה השמש בימים החמימים של הקיץ, או האם אכן יתפזרו אט אט העננים השחורים ותתפוגג לה צינת הבוקר בימי החורף הקרים.


במסגרת עבודתו ונסיעותיו הרבות ברחבי העולם, הוא נדבק בחיידק האמנות. לאחרונה החל ללמוד צילום באופן מקצועי (למרות שבפועל הוא חובב צילום עוד משחר ילדותו) והוא מוציא ממצלמתו תוצאות מרשימות. בד בבד גם החל ללמוד לצייר, כשבימים אלו התחיל לשלב בין יצירותיו בצילום ובציור יחדיו.


יצחק מרבה לצלם טבע דומם, אנושי וחי, נופים קסומים ואת העולם בו הוא מסתובב והסובב אותו. וזו תהיה הפעם הראשונה בה יציג את צילומיו ברבים.


בתערוכה "בין שמים לארץ" מבחר צילומים ממקומות שונים בהם עבד, טייל וצילם: דנמרק האורבנית, הולנד השטוחה ומראות אקזוטיים מתאילנד. זריחות ושקיעות, ים ויבשה. עצים ירוקים ושמים כחולים, עננים לבנים ושלג צח. קו האופק של העיר תל-אביב הנצבע באדום לוהט בשעת דמדומים וגם רחובותיה המקושטים של אוקספורד הלובשים חג ומוארים בשלל צבעים וצורות לקראת הקריסטמס והשנה החדשה.


 


הפתיחה 31.01.2010, בשעה 20:00


 


וואהל סנטר – כנסים, אמנות ואירועים, דרך קרן היסוד (רחוב מקס ואנה ווב), מול אוניברסיטת בר-אילן (בכיכר הגדולה)


לתיאום ביקור: 037360662


 


יצחק דוידוביץ הוא איש רב פעלים. מנכ"ל חברת מדטון בע"מ, העוסקת בייבוא ציוד רפואי, אבא ל 5 ילדים וסבא ל 12 נכדים


.