תערוכת "אפסון הים האדום" תיערך בין התאריכים 28.7 ועד 12.8 בסינמטק תל אביב


במהלך השידור, ישוחח נשיא אפסון אירופה עם צוללת אילתית המשדרת מאניית סטי"ל טבועה ממעמקי הים, ויפתח את תערוכה בינלאומית של צילומים תת-ימיים נבחרים שצולמו במהלך תחרות "אפסון הים האדום" באילת.


 


תחרות הצילום התת-ימית הבינלאומית "אפסון הים האדום", כבר הספיקה ליצור לא מעט כותרות במהלך השנים האחרונות, אבל, האירוע הבא, שיקרה בסינמטק בתל אביב ב- 28 ביולי 2010, יתעלה על כולן: באירוע הפתיחה של תערוכת צילומים נבחרים מהשנים האחרונות שצולמו על ידי עשרות צלמים בינלאומיים, יתבצע לראשונה בעולם שידור וידאו HD – ישיר – מעומק 20 מ' באילת היישר לקהל שיגיע לפתיחה בתל אביב. במהלך השידור ישוחח נשיא אפסון אירופה, הירומי טאבה, עם שרון רייניס, צוללת וצלמת אילתית, מזוכות התחרות של 2009. (האירוע יחל בשעה 19:30).


 


"זהו פרוייקט שלא נוסה כמותו עד היום", אומר מנכ"ל אפסון ישראל, אורן פליישר. "לצורך השידור יוקם אולפן תת-ימי עם שלוש מצלמות שילוו את הצוללת מתחת למים באילת. שידור ה-HD יועבר בסיב אופטי לחוף ומשם באמצעות לויין תקשורת – לתל אביב ושני הצדדים יוכלו לשוחח חופשי האחד עם השניה, כשהשיחה תוקרן על מסך ענק".


 


התערוכה, בה יוצגו ממיטב הצילומים שזכו בשנים האחרונות בתחרות שכבר זכתה לכינוי "האולימפיאדה של הצילום התת-ימי", תהיה פתוחה כחודש ימים והכניסה אליה חופשית.