לתמונות מהכנס


 


      


  


 


 


 


הכנס השני לעריכה לתוכנות הוידאו של Adobe בהפקת ערן שטרן בשיתוף עם חברת קוויקסופט, נציגת Adobe בישראל וUnlimited Stock Media יתקיים ביום חמישי 4.3



לוח זמנים לכנס:















































שעה 


נושא  


מרצה 


9:00 – 9:45 


התכנסות וכיבוד 


 


9:45 – 10:00 


דברי פתיחה 


הדס גרשנבל – מנכ"ל קוויקסופט 


ראובן אגסי – יו"ר קוויקסופט 


10:00 – 10:45 


פרמייר פרו – אוטומטי להמונים 


ערן שטרן 


סקירה של תהליכים אוטומטים בתוכנה כגון: עריכה מותאמת לסאונד, חלוקה אוטומטית לסצינות בעת דגימה, עריכה מהירה בעזרת קיצורי מקלדת בלבד, אוטומציה של מיקס סאונד ויצירת תבניות אנימציה לשימוש חוזר. תצוגה מקדימה של אפקטים בזמן אמת דרך פרמייר פרו. 


10:50 – 11:35 


סטילס לוידאו – איך הופכים תמונות סטילס לסרט פרסומת מהמם? 


אדם פיינברג, מנהל קריאייטי,


פרימוס עיצוב ואנימציה 


השלמת רקעים, כמה תנועות מצלמה, קצת חזון והרבה חלקיקים. סקירה של סרטי פרסומת ותדמית שנעשו על ידי שימוש בסטילס בלבד. הנשמת רקעים, שימוש בחומרי גלם סטטים ליצירת סרטי One shot באפטר, הדמיית עדשות ותנועות מצלמה מדוייקות, שימוש נבון בparticles – ליצירת מרחב, יציאה מפרט בודד קטן לתמונה באיכות מאוד גדולה מבלי שתוכנת אפטר אפקטס תקרוס צפה בסרטון לדוגמא  .


 11:35 – 12:00


הפסקה


12:00 – 12:45 


טכניקות שונות לתיקון שמיים באפטר אפקטס 


עמית צינמן,


עורך וידאו ואמן אפטר אפקטס 


הכחלת שמיים לבנים בשוטים דינאמיים תוך שימוש בטכניקות שונות של החלפתרקע תוך שימוש בחומר הקיים, שימוש ביכולות עקיבה מתקדמות כדי להתאים שמייםחדשים לסצינה קיימת, שימוש ברקע מתמונת סטילס והתאמתו לסצינה קיימת  והפיכת שוט יום מורכב לשוט לילה.


12:50 – 13:35 


הכל על כרומה קי באפטר אפקטס 


ערן שטרן 


דגשים לצילום נכון של מסך ירוק. הסבר מקיף ומפורט על טכניקות עבודה עם אפקט Keylight ליצירת כרומה קי מושלם וקומפוזיציה משכנעת. סקירה של פתרונות נוספים (פלאג-אין) ליצירת כרומה קי באפטר אפקטס. 


13:35 – 14:00 


הגרלה – חלוקת פרסים