עם הכניסה של הצילום הדיגיטלי, ובשלבים מאוחרים יותר צילום בRAW, נחשף לעולם הוידאו תהליך שהיה קיים בעולם הקולנוע והוא תיקון ועיבוד הצבע. עם רכישת התוכנה, חברת BlackMagic שהובילה את עיבוד הצבע בתוכנת DaVinci Resolve החלה לחלק אותה ללא תשלום, דבר שהיה קטליזטור נוסף לכניסת לעולם הצבע. וכיום נראה כי כל תוכנות העריכה החלו לשלב יכולות עיבוד ותיקוני צבע.

העורך מארק ספנסר (Mark Spencer) מאתר ההדרכה Ripple Training פרסם סרטון מקיף (כשעה) המסביר כיצד אפל שלבו את יכולות אלו בתוכנת FCP וכיצד להשתמש ביכולות אלו.

00:00 – פתיח
00:39 – גישת דירוג צבע
02:51 – שמירת סביבת עבודה לתיקון צבע
07:00 – איפוס קליפ
08:38 – הרחבת הטווח הדינמי
10:05 – שימוש בגלגלי הצבע
11:39 – איזון צבע קליפ
12:40 – תיקון גווני עור
14:19 – שימוש בטבלת צבעים
19:11 – תיקון ציפוי הצבע
20:46 – איזון צבעים ידני
28:14 – שימוש בלוח הצבע של המצלמה LUT לנרמל
32:04 – התאמה בצילום
37:17 – תיקוני צבע מבודדים
38:12 – שימוש במסכת צורה
39:36 – מעקב אחר מסכת צבע
40:57 – שימוש במסכת צבע
44:32 – שימוש בעקומות צבע כדי לבודד צבע
47:40 – החלת ציון יצירתי
48:29 – יישום לוח צבע יצירתי
50:18 – החלת מבט באופן ידני
53:34 – שימוש בשכבת התאמה
55:41 – עבודה עם מדיה HDR