המתחרים צריכים להציג פרסומת באורך של לא יותר מ-60 שניות המקדמת את מערכת העריכה הלא ליניארית של Grass Valley


 


תחרות חדשה של Magnet Media, חברת פרסום, שחברה לחברת Grass Valley, בשם Cut and Win. המתחרים צריכים להציג פרסומת באורך של לא יותר מ-60 שניות המקדמת את מערכת העריכה הלא ליניארית של Grass Valley , EDIUS.


הסגנות והמסר פתוחים למשתתפים, והדרישה היחידה היא שסרט הוידיאו יפרסם את תוכנת EDIUS תוך שילוב הומור בפרסומת.


הפרסומת תבחן לפי היצירתיות והאסטטיקה בשילוב הומור. המתחרים מתבקשים לעודד רכישה של זיכיונות ומוצרים כאשר יש להגיש את הסרטים עד ל-9 לדצמבר.


הזוכה במקום הראשון יזכה במערכת עריכה מלאה, כולל מחשב נייד של HP עם תוכנה, מצלמת וידאו HD שלושה שבבים מדגם HDC-HS250K של פנסוניק וכונן חיצוני בנפח של 1 טרה בייט של LaCie.