התוסף Reactor מוסיף כלים חדשים לתוכנת העריכה Davinci Resolve בכלל, ול- Fusion עמוד האפקטים בפרט. בין הכלים הדשים, תלת מימדיות ומציאות מדומה, גם לתוכנת Fusion ולתוכנת Fusion Studio.

אומני אפקטים שמשתמשים בתוכנות כמו אפטר של אדובי נוטים להשתמש בתוספים של חברות נוספות לשיפור תהליך העבודה, אבל בתוכנות מבוססות מפרקים יש נטייה ליצירת האפקט על ידי האומן, פשוט כיוון שזו פעולה פשוטה יותר לביצוע בתוכנות מסוג זה.

אותם אומנים חולקים את התוצרים שלהם ברשת, והתוסף Reactor מיועד בדיוק לנושא זה. התוסף מתקין סקריפט בתוך Resolve או Fusion Studio שמספק ממשק פשוט להעלאה והורדה של סקריפטים ותוספים שנוצרו על ידי המשתמשים. ניתן למצוא מגוון של כלים מכלי ציור וקטורים (כמו שיש ב Nuke או Flame) ועד כלי לצפייה בלוחות צבע. לתוכנה מגבלות שונות, למשל, לא ניתן לקבוע תמונת התייחסות נפרדת מהתמונה בה נמצאים ואי אפשר לראות היכן מתחילה נקודת המעקב. לאלו ישנם פתרונות בדמות כלים ייחודיים. כלים נוספים שאפשר למצוא הם סוגי מפרטים הקיימים בתוכנת Nuke (סטנדרט של התעשיה בתחום תוכנות קומפוזיציה ואפקטים מבוססי מפרקים) כמו Switch או Grade.