חברה הולנדית קטנה בשם Unimule שהוקמה על ידי ג'רר ון דר הולסט (Jerre van der Hulst) פיתחה תוסף המיועד להקל על העורכים ולאפשר להם עריכת סאונד קלה על ידי שילוב של אוטומטיזציה ובכך לאפשר להם זמן ליצירה.

המוצר Alex Audio Butler כולל ארבעה תוספים ייחודים המיועדים לערבל סאונד לכל סוגי הוידאו. התוסף משנה אוטומטית את עוצמת הסאונד ברקע כאשר יש מלל ועוד.

VOICE – כל סוגי דיאלוגים, קריינות, ראיונות וצורות דיבור אחרות יישמרו בקדמת הבמה. במצב יש סאונד ברצועת VOICE, רצועות מוסיקה (ורצועת האפקטים האופציונלית) עוצמתם תופחת כדי להגביר את ההבנה (Auto Ducking).

MUSIC – מיועד להיות מענה לכל סוגי המוסיקה בין עם זה רכישת חומרי גלם, שירים ידועים או יצירות אישיות התוסף ידאג שהם יהיו באותה עוצמה. המשמעות של Auto Ducking היא וידוי שעוצמת הסאונד תהיה נמוכה יותר כאשר בערוץ הVOICE יהיה תוכן. התוסף ידאג לדעיכה איכותית לפני ואחרי הדיבוב.

Sound FX – כל דבר שאינו דיבוב או מוסיקה מאפשרים ערבול, סאונד אווירה, אפקטים קוליים, הקלטות שטח ועוד כל אלו יתאימו לעוצמתם לערוצים האחרים

MASTER – כל הפרוייקט זקוק לעוצמה אחידה, מסלול המאסטר בו כל השמע מעורבב יחד. לאחר שכל הרצועות הבודדים יצרו את האיזון הנכון בין כל הקליפים, רצועת ה- Master מוודאת שלייצוא הסופי תהיה עוצמה נכונה לפלטפורמה עליה תרצו להציג את היצירה שלכם, בין אם זה יוטוב, מדיה חברתית, אתר אינטרנט, טלוויזיה, או הקולנוע הביתי.

 התוספים מיועדים לתוכנות פרמייר פרו של אדובי, DaVinci Resolve של BlackMagic ותוכנת הסאונד Audition.

מחיר: 89 דולר במבצע במקום 149 דולר