עורכים בהוליווד מדווחים שתוכנת Media Composer של AVID גורמת לקריסה של המחשב Mac Pro. לפי הדיווחים, לאחר הקריסה, המחשב לא מצליח לעלות שוב. תופעה זו גרמה לעיכובים גדולים ובעיות גדולות בחברות הפקה בהוליווד, שם התוכנה רווחת בצורה משמעותית.

למרות שעדיין לא ברורה הסיבה המדייקת לכך, קיימת אפשרות שבעיה זו נוצרת כאשר משתמשים עם מערכת הפעלה ישנה יותר עובדים עם רישיון Avid המבוסס על יחידת USB.
כמו כן, יכולה להיות בעיה במצבים שהמחשב מריץ את הדפדפן כרום של גוגל. בעבר הדפדפן גרם לקריסה של המחשב כאשר השתמשו בתוכנת FCPx של אפל.
חברת Avid הודיעה שהיא מטפלת בבעיה ומקווה לפתרון מהיר. בנוסף, ג'ף רוסיקה  (Jeff Rosica), נשיא החברה פרסם את הוידאו הבא:

בסרטון נאמר שצוות AVID ממשיך לעבוד בשקידה כדי לקבוע את השורש של הבעיה ולפותרה. זה כולל עצות מעשיות ומניעות למשתמשים שלה. AVID תמשיך לעדכן לקוחות ישירות דרך הפורומים הקהילתיים שלהם ופלטפורמות המדיה החברתית.

AVID מפנה את העורכים גם לעמוד התמיכה, בו ישנם פתרונות לבעיות של מערכת ההפעלה.

עדכון לפני מספר שעות חברת AVID מאשרת כי הסיבה העיקרית לבעיית אתחול מחדש בה נתקלו חלק מלקוחותיה זוהתה ואינה קשורה ל AVID ולתוכנות השונות שלה. גוגל אישרה כי עדכון כרום "אולי נשלח עם באג שפוגע במערכת הקבצים. במחשבים עם הפעלה macOS. "גוגל השתהה את יציאת העידכון לשוק וסיפקה הוראות למשתמשים המושפעים.