אוליבר פיטרס מתאר את תהליך העבודה של עיבוד צבע בתוכנת העריכה Final Cut Pro X. "הגישה שלי היא קביעת מראה (LUT) אחיד לכל הסרט ואז התאמת הקטעים  של הסרט, כדי לשמור על המשכיות. יצירת LUT צריכה להלקחת בחשבון כתבלין ולא כמנה העיקרית…". בדוגמא המוצגת הוא משתמש בפרופיל צבע מתוכנת SpeedLooks של LookLabs, כשסגנונות נעים בין נקי לסטייל. כדי להשתמש בפרופיל צבע חיצוני בתוכנת FCP X ישנם כמה תוספים שמאפשרים יבוא פרופילים והוספה כפילטר צבע. אוליבור משתמש בתוסף Color Grading Central’s LUT Utility.


 


לפוסט המלא