הסדרה 24 צולמה בעיקר במצלמת אלקסה של Arri ב- Log C ProRes 422 (HQ). קטעים אחרים מסויימים צולמו ב-AVCHD ובמצלמות GOPRO לצילומי pickup. חומרי הגלם הועברו ברציפות בכל יום – כשש עד שמונה שעות –  ל- Encore London.


הצילומים נעשו בלונדון, כשהמשרד המקומי של Encore דוגם יומית את התכנים ומתאים להם פרופיל צבע Rec 709 במערכות של Colorfront. לאחר מכן החומר סונכרן, הוזן המידע הנוסף (metadata) וכל החומר הועבד לארבעה פורמטים שונים: DNX36 לצורכי עריכה במערכת AVID, ISO DVD עבור ההפקה, QuickTime עבור מנהל הצילומים לצפייה באיפד וקובצי MP4 שהועלו לפלטפורמת DAX לצפייה משותפת.


בכל יום הועתקו DNX36 לכוננים ניידים והועברו לעורכים. ההעברה להוליווד נעשתה  באמצעות תוכנת Aspera P2P כשהחומרים המקוריים מועתקים לצורכי ארכוב על קלטות LTO5 ואז מ ועברים בקצבים קבועים למשרדי החברה בהוליווד.


לאחר עריכת הOFF LINE השתמש עורך הסדרה, היידר אדל, בתוכנת Symphony לעריכת ONLINE. האפקטים נוספו באמצעות תוכנת אפטר. סבוב העריכה הראשון של כל פרק הושלם בתוך חמש שעות ולאחר היו דרושות לכל פרק שלוש-ארבע שעות נוספות להוספת האפקטים. 


עם סיום עבודת העריכה והאפקטים – עברו הפרקים לתוכנת DaVinci Resolve (מבוססת לינקוס) לעיבוד הצבע. העובדה שהסדרה כוללת מסכים מפוצלים, דרשה ממעבד הצבע, קווין קירוואן, לעבוד על עיבוד צבע נפרד לכל חיתוך.


עם סיום עריכת כל פרק – הוא הוחזר ללונדון להערותיו של מפי הצילומים, ג'פרי מיגט, ושל המפיקים. הצוות השתמש בציוד מדידה מקצועי: מסכי פלזמה של פנסוניק לצפייה באיכות של 1080p. לאחר סיום עיבוד הצבע – מלאכה שדרשה קרוב ל-13 שעות לכל פרק –  החומר נשלח שוב  לעורך בהוליווד, שהוסיף את הכותרות ואת השעון.