תאורת מוצר היא מיומנות הכרחית בתחום של צילום מסחרי. עם זאת, לא כל המוצרים והמותגים זהים, אז אתה צריך להיות מסוגל להתאים את סגנון התאורה ואת עיצוב הייצור לכל מותג, כמו גם כל מוצר. למוצרי מט או מוצרים הגורמים להשתקפות יש שיקולי תאורה שונים מאוד, מותגים מסוימים יחייבו תאורה בהירה, גבוהה, בעוד אחרים יצטרכו יותר תאורת אווירה להפקת אווירה קולנועית. מנהלת הצילומים ונקרנטינה וי (Vankrntina Vee) מ-Aputure מארחת את הצלם והמייסד של ShareGrid, ברנט ברבנו (Brent Barbano) המציע טיפים ודוגמאות להתמודדות עם תאורה של מוצרים, במקרה זה עם בקבוקי בירה.