בקולנוע, השאיפה היא שהווידאו ייראה תלת ממדי ותאורת הבמה, או תאורה קצרה, היא דרך מצוינת לעשות זאת. אבל האם זה תמיד יוצר תמונה "קולנועית"? לא בהכרח. ישנן טכניקות תאורה אחרות – כמו תאורה רחבה – שבהן נוכל להשתמש כדי לספר סיפור. וברגע שניצור את החיבור בין סיפור, רגש ותאורה, התחושה הקולנועית תדאג לעצמה.
הצלם רוב אליס (Rob Ellis) מסביר בפרק השביעי כיצד לבצע זאת
0:00 – פתיח
0:52 – תאורה קצרה לעומת תאורה רחבה
1:42 – תאורה רחבה בפעולה
2:54 – למה להשתמש בתאורה רחבה?
5:19 – סיפור + רגש + תאורה = קולנועי
5:56 – איך ביצעו תאורה בסצנה
9:01 – אין סגנון שמתאים
9:19 – שחזור אור יום
לפרק הראשון – תאורה סביבתית
לפרק השני – הפחתת תאורה סביבתית
לפרק השלישי – תאורת הדגשה
לפרק הרביעי – תאורת הדגשה כמוטיבציה לצופה
לפרק החמישי – תאורה אחורית
לפרק השישי – תאורה אחורית פרק שני
לפרק השביעי – תאורה אחורית פרק שלישי