"אורות עוצמתיים הם כלים שימושיים במיוחד", אומר הצלם רוב אליס (Rob Ellis) שפרסם סדרה על עבודה עם תאורה מסוג זה.

"בחלק הראשון של הסדרה הקטנה הזו, נבין מדוע התאורה שימושית תוך שימוש באור יום כחלק מהגדרות התאורה שלנו. זה יכול להיות קשה לחשוב על יחידת תאורה בגודל 2 גרנד כסולה – אבל אם אנחנו חושבים על כמות הכסף שהושקעה במצלמות חדשות, עדשות ואסדות חדשות, לא קשה לראות שאור יקר יותר ועוצמתי הוא השקעה מדהימה עבור יוצר סרטים בתקציב נמוך – פתיחת אפשרויות התאורה תעלה בצורה ניכרת ותאפשר חתירה מיטבית אל החזון. אנו נחקור את הנושא הזה יותר לעומק בחלקים הבאים".

בחלק השני, מסתכלים על עוד כמה מצבים שבהם מנצלים את האור כך שיוכל להתחרות באור היום הקיים, לדוגמה, Godox KnowLED M600D. נורות LED COB נפוצות יותר ומחירן נוח יותר. יוצרי סרטים בתקציב נמוך יכולים לנצל זאת כדי להשיג את החזון שהם רוצים עבור התמונות שלהם בצורה יעילה ומציאותית יותר.

בחלק השלישי בוחנים את Forza 720B של Nanlite ורואים כיצד השילוב הזה של תפוקת כוח וגמישות דו-צבעונית יכול לעזור בכל הקשור להארה. הוא מראה כיצד משהו פשוט לכאורה כמו דו-צבע יכול להוסיף כל כך הרבה גמישות וקלות שימוש לאור עוצמתי – בשילוב עם שליטה אלחוטית וכלים כמו פרנל, מקבלים הרבה יותר שליטה על התאורה והדברים שניתן לעשות איתו, מבלי להתמודד עם הטרחה של ג'לים לתיקון צבע ושלל הדרכים המביכות להצמדתם.

אורות כמו זה פותחים עוד יותר אפשרויות של צוותים קטנים יותר ואפילו הפקות של להקה של איש אחד שיוכלו להדליק באופן מקצועי בהפקה מיקרו או ללא תקציב, ולהפוך את השימושיות של נורות עוצמתיות לנגישה יותר ואת היתרונות שהן מביאות לניתנות להשגה יותר.