Texas Instruments מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט בנושאWindows Mobile-based Portable Media Center Software Kit, פתרון אשר יאפשר ליצרנים לפתח Portable Media Centers  בפלטפורמת חומרה של TI. TI מספקת פתרון משולב במחיר כדאי, העונה על דרישות החומרה ההולכות ומתרבות של ההתקנים הללו. זהו נדבך נוסף בפעילותה של TI בפיתוח טכנולוגיה המהווה תשתית ליישומים ניידים חדשניים.


"יישומי Portable Media Center פותחים הזדמנויות חדשות לנייד את אמצעי הבידור – וידאו, תצלומים ומוסיקה – לכל מקום, בכל עת", אומר ג'ון פולארד, מנהל Windows Mobile Applications ו-Services Marketing במיקרוסופט. "מעבדי המדיה הדיגיטלית של TI יאפשרו ליצרני התקנים המבוססים על טכנולוגיית Windows Mobile להציע מבחר אפשרויות גדול יותר, בד בבד עם ההתפתחויות והחידושים בתחום זה".


הפיתוח החדש מבוסס על מערכת-על-שבב – SOC (system-on-a-chip) של TI, מעבד מדיה דיגיטלית ממוזער המיועד במיוחד ליישומים ניידים. המעבד תומך ברזולוציית QVGA עבור Windows Media Video 9 ועד רזולוציה של D1 המקובלת בפורמטי וידאו נפוצים אחרים. מעבד המדיה של TI הוא התקן הכולל מספר ליבות, המשלב מעבד אותות דיגיטלי (DSP) וליבת ARM. המעבד מצויד גם ביחידות היקפיות התומכות בדרישות ה-Portable Media Center, וכולל אפשרויות נוספות העומדות לרשות מפתחי Portable Media Center. עוד במעבד: מקודד וידאו משולב, מאיצי וידאו מיושמים בחומרה ויכולות אירוח USB, המאפשרות לקבל ביצועים מעולים ביישומי PMC חד-ליבתיים בצריכת אנרגיה קטנה. הארכיטקטורה הניתנת לתכנות של מעבד המדיה הדיגיטלית מאפשרת לתמוך בתקנים WMA, MP3, JPEG ובפורמטים הדיגיטליים העיקריים וגם מספקת יכולות קידוד ליצרנים המבקשים לבדל את מוצרי ה-Portable Media Center שלהם.