Epson, משיקה בתערוכת IFA מקרני הקולנוע ביתיים חדשים שמספקים טכנולוגיית HD על מסך גדול, עם תמונות בצבעים בהירים, לקבלת חוויית בידור ביתי מלהיבה.


 


מקרן הקולנוע הביתי החדש EH-TW6600 – אידיאלי גם לחובבי בידור על המסך הגדול שרוצים לצפות בתוכן Full HD, וגם למי שעושים את צעדיהם הראשונים בשוק הקולנוע הביתי. מקרן ה- 1080p מספק תמונות חדות, נאמנות למקור ומציאותיות, עם בהירות מעולה, הגדרת דו-ממד ותלת-ממד, ותפוקת אור לבן וצבעוני גבוהה במידה שווה, עם שבעה מצבי צבע מדויקים ואופטימייזר אוטומטי לצבע. המקרן  קל להתקנה ולשימוש, עם היסט עדשה להצבה נוחה בכל חדר. 


 


מקרן EH-TW570 מספק טכנולוגיית 3LCD עם p0 HD-ready 72 כדי לצפות ולשחק בתוכן בדו-ממד ובתלת-ממד, והוא המקרן הבהיר ביותר בטווח מקרני הקולנוע הביתי של אפסון, עם 3,000 לומן ותפוקת אור לבן וצבעוני גבוהה במידה שווה. הוא כולל ארבעה מצבי צבע, ושני מצבי צבע בתלת-ממד. למנורה תוחלת חיים של  5,000 שעות במצב רגיל ו- 6,000 במצב חסכוני, כך, שגיימרים, חובבי סרטים וספורט יכולים ליהנות מהתוכן לפרקי זמן ארוכים יותר בין החלפות המנורה.


 


"תערוכת IFA מהווה הזדמנות נהדרת להציג את החידושים האחרונים שלנו והיא מקום מפגש לקמעונאים מובילים, לקונים ולמומחים מהתעשייה ומהמדיה", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. "ה- WF-100W היא קטגוריה חדשה עבורנו, והראשונה בעולם, שמתוכננת לפתור צורך מרכזי של הלקוח – הדפסה בנסיעות. עם הדגמים  EH-TW6600ו- EH-TW570, אנו שמחים להמשיך ולהרים את הרף של איכות תמונה, ולהביא חוויה קולנועית עדכנית בדו-ממד ובתלת-ממד לחובבי הבידור הביתי".


 


המקרנים לקולנוע ביתי יהיו זמינים כבר בסוף החודש, במחיר של 6,500 שקל לדגם EH-TW570 ו- 11,000 שקל לדגם EH-TW6600.


 


הודעה לעיתונות באנגלית