במסיבת עיתונאים בתל אביב, השיקה אפסון מגוון של מדפסות, ביניהן C82, המפיקה רזולוציה אמיתית של 5760X1440 DPI בקצב של 22 עמודים לדקה בשחור ו-11 עמודים בצבע. לדברי היצרנית מהירות ההדפסה מושגת הודות לטכנולוגיה המשופרת של מנוע ההדפסה ומערכת ההינע האלקטרונית.


C82 העושה שימוש בדיו הפיגמנטי  DURABrite, שמבטיח הדפסות עמידות במים, ללא כתמים ומריחת צבע הנשמרות גם בתנאי סביבה תובעניים עד 70 שנה. המדפסת ניזונה מ-4 מחסניות דיו נפרדות ל-4 הצבעים, שבין השאר מדווחות באופן רציף על כמות הדיו שנותרה בהן.


C82 כוללת יציאה מקבילית ויציאת USB שמאפשרות חיבורה למערכות ההפעלה חלונות ומקינטוש. תוכנת ניהול ההדפסה מספקת למשתמש כלי שליטה יצירתיים בתפוקה ותחזוקה. ניתן לחבר למדפסת  שרת הדפסה חיצוני, לעבודה בקבוצות ברשת.


מחיר מומלץ:  148 דולר בתוספת מע"מ.


 


מדפסות הלייזר הצבעוניות החדשות של אפסון הן   cuLaser C900ו- AcuLaser C1900 שמפיקות רזולוציה של 2400 DPI ללא פגיעה במהירות ההדפסה: 16 דפים לדקה בשחור ו-4 דפים לדקה בצבע. למדפסות ממשק מתקדם שכולל דווח על מצב ההדפסה בזמן אמיתי ויכולת טיפול במגוון מדיות הדפסה כמו  מעטפות, תוויות, שקפים ונייר בעובי של עד 163 גרם.


מדפסות הלייזר עושות שימוש בטונר החדש של EPSON, AcuLaser MicroPolymer. שני הדגמים מצטיינים בתחזוקה קלה ופשוטה הודות לעבודה שהחלקים המתכלים ממוקמים בחזית המדפסת.


מחיר מומלץ: 1120 דולר ו-1,396 דולר בהתאמה, בתוספת מע"מ.


 


שלוש מדפסות פוטו מתקדמות עוד יותר של אפסון, הן Photo Stylus 900, Photo Stylus 915 ו- Photo Stylus 925, המצויידות ב-6 צבעים ומאפשרות הדפסה עד פורמט של A4, ברזולוציה אמיתית (ללא אינטרפולציה) של 5760 DPI.


 


המצלמות פועלות על בסיס טכנולוגיית  II (Print Image Matching) PIM של אפסון, המשולבת גם במצלמות דיגיטליות של יצרנים מובילים בשוק, כמו מינולטה, אולימפוס, ניקון ועוד, להפחתת "רעש" התמונה האופייני לצילום ברגישות גבוהה, או בחשיפה ארוכה.


מחסניות הדיו מדווחות באופן רציף על הכמות שנותרה להדפסה.


 


Stylus Photo 925  היא מדפסת עצמאית שמאפשרת הפקת תמונות ללא צורך בחיבור למחשב. במדפסת מותקן מסך LCD אופציונלי לצפייה בתמונות לפני הדפסתן וכן לוח בקרה דיגיטלי לבחירת כמות העותקים, גודל הדף ,הגדרת איכות הדפסה וכדומה. במדפסת יש גם התקן להדפסה על גליל נייר ברוחב גלוייה, וגליוטינה מובנית לחיתוך אוטומטי.


 


מחיר מומלץ: 294 דולר, בתוספת מע"מ.


 


Photo Stylus 915 היא מדפסת פוטו לצלם החובב שמאפשרת הפקת תמונות ישירות ממגוון כרטיסי זיכרון, ללא צורך בחיבור למחשב. היא כוללת חריץ PCMCIA מובנה  שתומך ברוב סוגי כרטיסי הזיכרון באמצעות מתאמים.


למדפסת צג LCD אופציונלי לצפייה לפני ההדפסה ולוח בקרה לבחירת פונקציות כמו כמות העותקים, גודל הדף איכות ההדפסה וכדומה. גם בדגם זה יש התקן להדפסה על גליל נייר ברוחב גלויה


 


מחיר מומלץ: 196 דולר, בתוספת מע"מ.


 


Stylus Photo 900 מיועדת למשתמשים ביתיים חובבי צילום דיגיטלי וכוללת את כל הדרוש להפקת תמונות מקצועיות ברמת מעבדת צילום, והענקת גימור מושלם לתקליטורי CD ו-DVD. למדפסת מצורפת תוכנת Epson Print CD לעיצוב והדפסה על תקליטורי CD ו-DVD. גם בדגם זה יש התקן להדפסה על גליל נייר.


 


מחיר מומלץ: 256 דולר, בתוספת מע"מ.