Logitech, חשפה מערכת מוסיקה אלחוטית Wireless DJ Music, באמצעותה ניתן להזרים באמצעות שלט אלחוטי קבצי מוזיקה מהמחשב האישי או מכל נגן מדיה אחר היישר למערכת הרמקולים.


השלט החדיש יאפשר לנו לשלוט במערך קבצי המוזיקה הקיים, באמצעות טכנולוגיה אלחוטית של לוג'יטק הנקראת "מוזיקה בכל מקום" Logitech Music Anywhere. השלט משדר עד למרחק של 50 מ'.


מה שמייחד את ה-Wireless DJ Music System  הוא השלט האלחוטי ותוכנת ה-StreamPoint של לוג'יטק עובדת על המחשב האישי ומאגדת קבצים, רשימות מוזיקה ותחנות רדיו מועדפות באינטרנט מ-iTunes , Windows Media Player, ו-Musicmatch Jukebox, מה שבונה עבורך ספריית מוזיקה ייחודית בה ניתן לשלוט ולנגן בקלות.


באמצעות השלט האלחוטי המשדר ישירות לנגן המדיה באותם הטווחים, מאפשרת המערכת לנגן קבצי מוזיקה,  MP3, iTunes AAC, WMA, רדיו אינטרנט, ו-Podcast.


כיצד זה עובד:


חיבור USB מתחבר למחשב האישי או לנגן המדיה בצד אחד ובצד השני לרמקולים, באמצעות תקע הדומה לכבל אוזניות 3.5 מ''מ, ללא צורך ברשת אלחוטית נוספת בבית.


לשלט מסך LCD עם תאורה כחולה, עליו מוצגים כל הקבצים ובאמצעותו ניתן גם להוסיף שירים נוספים לניגון בזמן השיר, באמצעות גלגלת המאפשרת לנווט בין אוספי המוזיקה השונים מכל מקום בבית. בקרת הווליום נעשית אף היא מהשלט עצמו. לשלט סוללת ליתיום-יון שפועלת במשך שבוע בשימוש רגיל ונטענת במטען המגיע עם השלט.


למקומות שהשלט אינו מכסה כתוצאה ממרחק בין היחידות, ניתן לרכוש בנוסף גם מגבר המאפשר להגביר את טווח השידור של השלט וכך לשלוט במספר גדול של חדרים.


מחיר: 1,399 שקל.