חברת LiveU הודיעה שהיא חתמה על הסכם שיתוף הפעולה עם חברת הסלולר המובילהביפן, NTT DoCoMo, להעברת שידורים חיים על גבי רשת G5.

LiveU נבחרה כספקית הטכנולוגיה לאחר ש- NTT DoCoMo ביצעה בדיקות G5 מקיפות כדי לאמת את יכולות השידור של לייביו ברזולוציית 4k. הטכנולוגיה הבלעדית של LiveU ניצלה את רשת ה- G5 של DOCOMO והוכחה כפתרון איכותי להעברת תקשורת וידאו והפצתו בקצב נתונים גבוה במיוחד ע"ג רשת הסלולר המתקדמת ועם זמן השהייה הנמוך ביותר. המוצרים המתאימים לקטגוריה זו הם LU800  ו-LU600.

LU800

מפעילת הסלולר המובילה ביפן תקדם את מגוון מוצרי LiveU ללקוחותיה ביפן ותציע את פתרונות החברה להזרמת וידאו לענן באיכות גבוהה ואמינה עבור תחנות טלוויזיה, הפקות ספורט, גופי ממשל וארגונים אחרים.

Takeshi Funakoshi, מנכ"ל חטיבת G5 ב  NTT DoCoMoאמר "NTT DoCoMo מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת LiveU והטכנולוגיה שלה המספקת פתרונות שידור מתקדמים התואמים לרשת התקשורת G5 שנפרסה ביפן. אנו רוצים להפיץ את הערך של G5 לעולם באמצעות LiveU."

אחד הפרויקטים הראשונים לא יועד לתחום הטלוויזיה כי אם לתחום הרפואה, NTT DoCoMo פרסה את ציוד השידור של לייביו ב-50 בתי חולים נבחרים ביפן על מנת לתת מענה להעברה של תכני וידאו באיכות 4k.

שמוליק ווסרמן מנכל לייביו, עם פרס איימי

שמוליק ווסרמן, מנכ"ל LiveU, אמר כי "אנו שמחים להיבחר על ידי NTT DoCoMo כפתרון המועדף עליהם להזרמת וידאו חי באיכות גבוהה. ההחלטה שלהם מהווה תמיכה חשובה בטכנולוגיה שלנו מאחת מחברות הטלקום המובילות בעולם. פריסת דור 5 של רשת התקשורת בעולם פותחת בפנינו אפשריות נרחבות להציע את הטכנולוגיה שלנו למגוון רחב יותר של לקוחות ומאפשרת לנו להטמיע פתרונות שידור לגופים שונים בעולם המדיה והספורט וגם לשווקים נוספים כמו עולם הרפואה. דווקא בתקופה זו שמשמעות השידורים הישירים וההפקות מרחוק צוברות תאוצה רבה במגוון תחומים ע"מ לאפשר אורח חיים קרוב לנורמלי תחת המגפה, טכנולוגיית הענן של LiveU משמשת רבים מהשידורים בעולם. כולנו מקווים שמשבר COVID-19 יחלוף במהירות ונראה את המשך הרחבת השימוש בפתרונות שלנו לכיסוי אירועים רבים והפצתם בנוסף לחדשות".

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, NTT DoCoMo תספק גם שירותי דטא ותמיכה מקומית לשירותי  LiveU שיוצעו לרשתות השידור שיגיעו לסקר את המשחקים האולימפיים שיתקיימו ביולי 2021.

 

את היתרון הטכנולוגי של החברה כבר הכירה האקדמיה לטלוויזיה ומדע NATAS (המעניקה את פרסי האמי) שהעניקה בשנה שעברה פרס אמי לחברת LiveU עבור השיג טכנולוגי בפיתוח VoCIP, העברה של וידאו על גבי רשתות סלולר.

הודעה לעיתונות באנגלית