שיתוף פעולה בין שתי חברות סיניות: Accsoon ויצרנית התאורה Prolycht מאפשר שילוב של טכנולוגיה חדשנית ביישום של חברת Prolycht.

ImageTrack RT – פונקציה חדשה שתשולב ישירות באפליקציית בקרת התאורה החינמית של Chroma Link iOS. עם ImageTrack RT, האפליקציה יכולה "לראות" אותות SDI או HDMI ממצלמה באמצעות מתאמי SeeMo Pro SDI או SeeMo HDMI. לאחר מכן ניתן להתאים או לעקוב אחר פלט הצבע של נורות Prolycht Orion RGBACL LED המחוברות לצבעים של מקורות אור או עצמים בדיוק כפי שהמצלמה רואה אותם.

למערכת ImageTrack RT יש כמה שימושים פוטנציאליים:

ניתן להשתמש בה כדי לבחור צבע סטטי שיתאים לתמונה שנדגמה מהמצלמה. הודות ל-SeeMo Pro התמונה מוזנת היישר מהמצלמה. הדבר מדויק יותר מאשר הסתמכות על המצלמות הפנימיות של האייפון או האייפד עם הזווית החלופית שלהן על הסצנה ועיבוד צבע שונה. מקרה שימוש טיפוסי עשוי להיות התאמת פלט טמפרטורת הצבע של נורות כדי להתאים במדויק לצבע המשתנה של אור השמש במהלך צילום.

ניתן להשתמש במערכת ImageTrack RT גם כדי לעקוב אחר צבעים המשתנים במהירות. זה שימושי במיוחד עבור הגדרות ייצור וירטואליות עם רקע או צלחת וירטואלית. דוגמה טיפוסית יכולה להיות חיקוי מהיר של פנסי רחוב ושלטי חנויות ניאון שעוברים כשמכונית נוסעת בלילה.

ניתן להוריד את הגרסה עם היכולת החדשה כעת