צלם הפרסומות והאופנה התל אביבי גורן ליובנצ'יץ (Goran Ljubuncic) הקים את שירות Lutify.me אותה השיק בשנת 2015. המטרה הייתה ליצור מקום מרכזי לרכישת לוחות צבע (LUT) באיכות גבוהה, בסטנדרטים של התעשייה במחיר סביר לצילומי וידאו וסטילס.

כעת החברה משיקה שדרוג לשירות, כלי חדש המאפשר סריקה, בחינה, שינוי והשוואה בין לוחות צבע בדפדפן בלבד.

השירות החדש עובד כמו קטלוג לוחות צבע בזמן אמת, לאחר הרישום המשתמש יכול לגלוש בלוחות הצבע בהתאם למינוי, יכול לעלות תמונות מהמצלמה לתוך ספריית המקוונת ולהציג את התמונה עם הפרופיל הרצוי. בדומה לתוכנת פוטושופ, לוח הצבע מופיע כשכבה נוספת בה ניתן לשלוט על החשיפה, איזון לבן, עוצמת לוח הצבע (opacity) ועוד. לאחר סיום השינויים אפשר להשוות את התוצאה לרעיונות אחרים. ניתן לשמור עד 12 לוחות צבע לתמונה ולייצא את התמונות עם התייחסות לשם של לוח הצבע. השוואה בין המקור לתוצאה הסופית נעשית באמצעות הזזת פס לרוחב התמונה.

הכלי עובד רק על תמונות סטילס ולא על חומרי וידאו, וכמעט כל פורמט סטילס נתמך כולל קובצי RAW כגון: CR2, NEF, ARW, DNG או RW2.

תהליך העבודה בתחום הווידאו יכלול ייבוא של חומרי הגלם למערכת העריכה או למערכת עיבוד צבע ואפשר יהיה לבחור את הפריים הרצוי ולייצא ואותו, במצב זה יהיה ניתן לייבא לכלי החדש.

מחירים:
מוצעים שלושה מסלולים שההבדל ביניהם הוא כמות לוחות הצבע הזמינים. המנוי הבסיסי במחיר של 29 דולר מקנה 35 לוחות צבע, בעוד המנוי בעלות 39 דולר מקנה 65 לוחות צבע. המנוי המקצועי שמחירו 59 דולר מקנה 213 לוחות צבע. יכולת נוספת הקיימת רק במסלול המקצועי הוא יבוא של לוחות צבע לתוך הכלי החדש לבחינה. מחירים אלו תקפים לשנה, לאחר השנה הראשונה המחיר הוא זהה: 19.9 דולר.