חברת אדובי פרסמה מדריך בן 140 עמודים בשם "שיטות ותהליכי עבודה" לתוכנת פרמייר פרו. עולם מערכות העריכה מחולק לשלוש חברות עיקריות, עד לפני עשור חברת אדובי לא הייתה קיימת והשולטת בזירה הייתה חברת AVID עם תוכנת Media Composer אשר שמרה על מעמדה כתוכנה נפוצה ואהודה מאוד. גם חברת אפל עם תוכנת FCP תופסת מקום של כבוד, כשחברת אפל השיקה את גרסת FCPx היא יועדה לאנשי מקצוע והדבר גרם לאנשים רבים בתעשייה לחפש אלטרנטיבות. חברת AVID אימצה בצורה איטית ביותר טכנולוגיות חדשות כמו תמיכה במקודדים חדשנים ועוד, וכך חברת אדובי נכנסה לחלל והחלה להוסיף יכולות מגוונות כמו עריכת מולטי קמרה, פתרונות ענן, עריכה בקבוצות, שיתוף פעולה עם Frame.io ועוד.

למרות שבשנים האחרונות הצטרפה השחקנית החדשה, DaVinci Resolve של BlackMagic (שמקורה במערכת עיבוד צבע שנרכשה על ידי החברה) ורק לאחרונה הושקה גרסה 18, תוכנת פרמייר פרו נשארה פופולרית בקרב יוצרי תכנים ועורכים.

המדריך נועד לעורכים ומומחים בפוסט, הוא נותן סקירה מקיפה של יכולות התוכנה, הכותרת המלאה מוסיפה "להפקות גדולות ובתי הפקה". הדגש הוא שכל התכונות החדשות שנוספו במהלך השנים, עשויות לחייב עורכים מסוימים לעדכן את זרימות העבודה שלהם ולהציע סיכויים לשפר את היעילות שלהם.

מלבד תכונת ההפקות, המדריך מציע פרטים רבים בהתייחס לנושאים מרכזיים אחרים כמו חומרה והגדרות, תהליכי עבודה יומיים ופרוקסי, עריכה מרובת מצלמות, קישור דינמי עם אפטר, מחזורי עבודה, כמו גם תהליכי עבודה בענן עם Frame.io ועוד.

בנוסף, מומחה הווידאו של אדובי, ג'ייסון לוין (Jason Levine), יעניק מבט פנימי לתוך המדריך בשידור חי באוגוסט 2022 בערוץ שלו.

להורדה
הודעה לעיתונות באנגלית