משתמשים יוכלו לרכוש כרטיס SD בנפח של 2 גיגה ביט במחיר של כ-10 דולר וככל שהשוק נהיה תחרותי יותר, המחיר ירד וכך המכירות יעלו.


 


לפי דוח של GfK (חברת סקרי השוק הרביעית בגודלה בעולם) מחירי כרטיסי זיכרון ירדו יותר מרבע מאז ההשקה שלהם ב-2005. הגידול הקבוע של רכישות מקוונות של כרטיסי זיכרון  אפשר את הגידול הגבוה ובמקביל הורדת המחירים הצליחה להפוך את המוצר לסחורה לא רווחית.


לדברי Susie Whales מנהל חטיבת הצילום ב- GfK"אם המחירים ימשכו לרדת יהיה מעניין לראות אם הצרכנים יתחילו לרכוש מספר כרטיסים כמו פילם ולשמור את התמונות על גבי הכרטיסים עצמם".


המחיר של הכרטיסים לא השתנה בצורה משמעותית מאז ההשקה 1996 המחיר הוא כ-60 דולר. אולם המחיר ירד בששת החודשים כאשר המחיר בפברואר היה 50 דולר.


משתמשים יוכלו לרכוש כרטיס SD בנפח של 2 גיגה ביט במחיר של כ-10 דולר וככל שהשוק נהיה תחרותי יותר, המחיר ירד וכך המכירות יעלו.


ב-2006 נמכרו 8.4 מליון כרטיסי זיכרון, שזו עליה של 20% משנת 2005. גודל השוק כ-500 מליון דולר לקמעוניים אבל המחירים היורדים משקפים דבר דומה שקרה למצלמות הדיגיטליות כאשר בנובמבר השנה השוק ירד לראשונה ב-0.1% אבל בפברואר כבר ירד ב-14%.


נפח הכרטיס הפופולארי ביותר הוא 1 גיגה ביט והוא מהווה 42% מהשוק מנתוני פברואר. אין ספק כי כרטיסים בנפחים גדולים יותר יעלו במיוחד לאור השקת SDHC וטכנולוגיות דומות. כמו כן  מכירות הכרטיסים הקטנים יותר עולות עקב העובדה שהטלפונים החדשים דורשים כרטיסי זיכרון.


 


המחירים הומרו מפאונד לפי 1 פאונד ל-1.96 דולר