Logitech רוכשת תמורת 20 מליון דולר את חברת Slim Devices המתמחה בפיתוח טכנולוגיה ומוצרים להזרמת מוזיקה דיגיטלית


עד 2010 צפויות הכנסות תעשיית הורדות המוזיקה מהאינטרנט להגיע לסכום של כ-3 מיליארד דולר בארה"ב


לוג'יטק, ספקית הפתרונות המובילה בעולם למדיה דיגיטלית רכשה תמורת 20 מיליון דולר במזומן את חברת Slim Devices, העוסקת בפיתוח טכנולוגיה ומוצרים להזרמת מוזיקה דיגיטלית ביתית אלחוטית למערכת הסטריאו הישר ממחשב ה-PC, אינטרנט, או מכל נגן מדיה אחר.


רכישה אסטרטגית זו באה בעקבות הצפי כי עד סוף 2006 עתידה תעשיית הורדת המוזיקה מהאינטרנט להגיע לכמיליארד דולר והתחזית היא שעד 2010 צפויות הכנסות תעשיית הורדות המוזיקה מהאינטרנט להגיע לסכום של כ-3 מיליארד דולר בארה"ב בלבד. כיום, משתמשים מיליוני מאזיני מוזיקה ברחבי העולם במחשב הביתי שלהם כמקום מאגר לאוספי המוזיקה שלהם ועוד רבים אחרים נהנים משפע ההיצע המוזיקלי הטמון ברשת האינטרנט.


Slim Devices אשר נוסדה בשנת 2001 תשולב כקבוצה בתוך חברת לוג'יטק בחטיבת הבידור והתקשורת. פיתוחי החברה, הם ה-SqueezeBox המשמש להזרמת מוזיקה דיגיטלית מכל מקום בבית הישר אל מערכת הסטריאו,  ממקורות מוזיקה שונים כגון המחשב האישי, או ה-Mac וגם להזרמת קבצי מוזיקה מהאינטרנט, אפילו בזמן שהמחשב כבוי. לאחרונה הכריזה החברה גם על ה- Transporterשהיא מערכת אודיו סטריאו הבנויה לניגון מוזיקה מהרשת, באיכות קול גבוהה מאוד.


גרינו דה לוקה, נשיא ומנכ"ל לוג'יטק העולמית ציין כי "רכישה זו תתרום רבות לבנייה ופיתוח של מערך המוצרים למוזיקה דיגיטלית של לוג'יטק הכוללים, בין השאר,  את ה-D.J האלחוטי (Wireless D.J)". עוד הוסיף דה לוקה כי המוצרים של לוג'יטק ורכישתה של Slim Devices, שהיא בגדר חלוצה בתחום הזרמת מוזיקה בצורה אלחוטית עתידה לתת מענה מקיף לצרכים של חובבי המוזיקה ותמשיך להפוך את הבית למקום בו השליטה במכשירים הדיגיטליים שברשותנו תהיה קלה, פשוטה ויעילה.


 


הודעה לעיתונות באנגלית