בימים בהם הרוכשים הראשונים של מצלמת A7r II מקבלים את מצלמותיהם – אחד הנושאים שמעניינים אותם הוא ומרי גלם לא של סוני. אתר nofilmschool ריכז מספר בחינות הקיימות ברשת.


Dan Chung הוא אחד הראשונים שהעלה חומרים לרשת לאחר שלקח את המצלמה לרחובות לונדון לבדיקה מהירה. התוצאה מרשימה.



 


"צלמתי עם עדשות Zeiss מסדרת  Batis 24 ו-85 מ"מ ועם Touit 12mm f2.8 . הרישום היה בכרטיס הזיכרון של המצלמה באיכות 4k בקצב 100 מגה לשנייה. פרופיל הצבע S-log 2 עם S-Gamut ומערכת הפחתת הרעשים הייתה כבויה. מה שנראה כאן היא התוצאה לאחר 5 דקות של עיבוד צבע בתוכנת FilmConvert. צ'אנג משתף אותנו בגרסה נוספת שבה ניתן לראות איך התמונה נראית ישירות מהמצלמה. בוידאו כלול מידע נוסף על איזו עדשה שימשה בכל צילום.



 


חומרים נוספים של דן


 


 


כריס וויין מציג בחינות נוספות שמראות את רגישות המצלמה. "אני יודע שבחינה זו צולמה לא בתנאי החשכה, אבל כנראה בשלב מאוחר יותר אני לא אוכל לצלם, כך שזה יותר טוב מכלום. הווידיאו מתחיל ברגישות של 800 ISO ומסתיים ב25,600 ISO



 


הבדיקה הבאה של וויין צולמה באיכות 4k ברגישות 25,600 ISO וללא חיתוך של התמונה. הפרופיל של התמונה PP7.



 


בחינה נוספת: 4k ברגישות גבוהה



 


צוות cinema5D קיבל גרסה מוקדמת של המצלמה והוא מציג בדיקות מעבדה של המצלמה (לבדיקה) . הבחינות שלהם מצאו שבמצב צילום סופר 35 מ"מ (חיתוך השבב) המצלמה מפיקה תמונה מפתיעה במיוחד בתחום של רעש במצב של חשכה:



 


לכל מי שהחמיץ – הנה סרט שסוני הפיקה כשהמצלמה הושקה



 


בסך הכל A7r II מפיקה תמונה שבהחלט יכולה להכתיר אותה כמלכת המצלמות ללא מראה לצילום וידאו. הרגישות שלה לא יותר טובה ממצלמת A7s של סוני בגלל השבב, אבל מבחינת הרבה דברים אחרים – כולל הקלטת 4k פנימית, יצוב בשבב, אפשרות צילום ב-ISO נמוך ועוד – אפשר להמר שהיא תהיה ללהיט אצל המפיקים.


 


למקור המאמר