יו בראונסטון, המייסד שלThree Blind Men  ו-Elephant Productions, נפגש בניו-יורק לראיון עם חואן מרטינז, מנהל המוצרים של סוני, על שתי המצלמות החדשות של החברה – A7s II ו-FS5. להלן תמצית הראיון:


יש סיכוי טוב לכך שה-FS5 תהיה המצלמה המועדפת על משתמשים, המעוניינים לעבור ממצלמות DSLR למצלמות וידאו. זאת, בעיקר משום שיש לה חלק ניכר מהיתרונות של FS7 שלא קיימים בA7s II- (הקלטה פנימית 4k, הקלטה 10 ביט, 4:2:2, הקלטה מעבר ל-30 דקות עם אותו שבב של FS7, סוללות לזמן ארוך כולל שימוש בסוללות V, כניסות XLR ויציאת SD SDI), והכל במשקל של פחות מקילו, ובמחיר של 2,400 דולר.


המצלמה כוללת שני חידושים שלא קיימים במצלמות סוני המקצועיות האחרות: הראשון הוא תקשורת WiFi מסוג N המאפשרת שליטה על המצלמה ממחשב, טאבלט או טלפון חכם, וחוסכת את הצורך לנווט בתפריטים במצלמה. זאת, בנוסף לאפשרות של הזרמת הווידיאו לטלפון.


השני הינו מרחב הצבע במצלמה. לדברי מרטינז, מרחב הצבע, שנקרא S-Gamut3.Cine,  רחב יותר מתחום הצבע הקיים בפילם, וגדול יותר מ-DCI, מה שמאפשר עיבוד הצבע בצורה קלה יותר בפוסט-פרודקשן.


בראונסטון מציין, כי המוצר המתחרה הקרוב ביותר ל- FS5היא מצלמת C100 של קנון – אם כי היא לא מצלמת ב-4k ומשקלה כבד יותר ב-50%. למרות זאת, אנשים אוהבים את הצבע של מצלמות קנון. מצלמת C100 mark II, לדוגמה, מציעה מערכת מיקוד אוטומטית כפולה וכן ארגונומיה איכותית.


לראיון המלא