שוק הישראלי נחשף לראשונה לסמינר ברמה עולמית; מרצים בעלי פרסי אימי וגרמי, מדריכים מוסמכים של החברות המובילות יעבירו למשתתף כלים לעבודה עתידית בארץ


 


ראיון עם בני קוזוך, נשיא ומייסד של Future Media Concepts מפיקת אירוע פוסט|פרודקשן ישראל


 


למה פוסט|פרודקשן ישראל?


 


"שוק הוידיאו, הקולנוע והטלוויזיה חווה גידול מרשים בשנים האחרונות, יותר סרטים כולל סרטים דוקומנטרים, יותר וידאו בתעשייה ומגוון גדול של ערוצי טלוויזיה, כבלים ולווין.


הרבה אנשי מקצוע לומדים להשתמש בציוד פוסט בעצמם או באמצעות חברים ועמיתים למקצוע, אבל עם השינויים המהירים של היכולות של התוכנות כיום, הצורך בהדרכות מקצועיות היא עובדה ברורה! הדרישות מהעורכים הגדלות מיום ליום מחייבים את העורך להגיע לרמות גבוהות כדי לשמור על הרמה האישית: הפקות DVD, אינטרנט, HD, מדיה לניידים ועוד הם רק הקצה של הדרישות עימן על העורך להתמודד.


כמו כן, מספר לא מבוטל של אנשי מקצוע מישראל שנסעו לNAB- בלאס ווגאס, ארה"ב הביעו רצון שכנסים מסוג זה יתקיימו גם בארץ, אז אנחנו כאן!!


 


כמה מילים על החברה המפיקה את האירוע – Future Media Concepts ..


 


Future Media Concepts היא חברת ההדרכה המובילה בעולם למדיה דיגיטלית, המתמחה בהדרכת אנשי מקצוע בתחומי הווידיאו, הטלוויזיה, סרטי קולנוע, אנימציה, גרפיקה ועצוב אתרים. המשרדים ומרכז ההדרכה הראשי של החברה ממוקמים בניו יורק, ארה"ב סניפי הדרכה פרוסים בארה"ב בערים כמו בוסטון, פילדלפיה, וושינגטון, מיאמי, אורלנדו, שיקגו וכמו כן גם בדובאי. החברה פועלת כמרכז הדרכה מוסמך מטעם: Avid, Apple, Adobe, Autodesk, Newtek, Digidesign ו-Boris.


בין לקוחותיה הקבועים נמנים ארגוני שידור כמו: CBS, MTV, CNN, אולפני הפקות מובילים ומשרדי פרסום. מחלקת ההפקות של Future Media Concepts מפיקה את הכנסים המובילים בענף כמו :



  • The NAB Conference in Las Vegas
  • The New York Post|Production Conference
  • The Editors Retreat
  • The Government Video Expo Conference in Washington, DC

  • The CES Digital Media Training Conference


  • The Avid Government Training Symposium

איך נבחרו המרצים?


 


"המרצים הינם המרצים בכירים בכנסי NAB, הם מביאים להרצאות חיבור של ניסיון התעשייה עם טכניקות שונות. ההרצאות שלהם נתנו בכנסים בNAB זכו לציונים גבוהים מהמשתתפים, והם נרגשים להשתתף באירוע מסוג זה בארץ".


 


כיצד הסמינר בנוי?


 


"הסמינר בנוי משני מסלולים מקבילים, כך שהמשתתפים צריכים לבחור איזה מהרצאות הם מעוניינים לשמוע באותו זמן, ההחלטה לעבוד על שני מסלולים מקבילים נועדה כדי להעביר יותר נושאים ביומיים. בהרצאות לא נעשה שימוש בציוד עקב העובדה שמשתמשים מנוסים לא צריכים לעבור שלב לאחר שלב אלא הם יכולים לבדוק את מה שלמדו מאוחר יותר בבית או בעבודה".


 


למה המחיר כל כך יקר?


 


"חשוב לציין כי הסמינר אינו נתמך על ידי יבואן או מפיץ וזה כמובן המהות של סמינר מסוג זה, ובהתאם לכך ההשתתפות בכנס לא חינם כמו אירועים אחרים בתעשייה. ניסינו כמיטב יכולתנו להוריד את העלויות של המשתמשים אבל העלות של הבאת כישרונות ברמה הזו מארה"ב היא לא זניחה. עדיין המחיר הוא מחצית מהעלות של המשתתפים באירועים דומים בעולם. עם זאת מחיר המרצים גבוה יותר בצורה משמעותית והעלויות האחרות כגון מקום האירוע ועוד אינם זולים.


אנחנו מקווים שאתם תראו את האירוע "שווה את המחיר" ולא תטענו ש"האירוע יקר"


 


איך אתה רואה את העתיד של הסמינרים כאן בארץ?


 


"אני מקווה ומאמין שהתעשייה הישראלית תתרגל ותכבד בצורה יפה את נושא התשלום לסמינרים. זהו תהליך הכרחי על מנת שנוכל לספק הדרכות ברמות גבוהות בסביבה של מידע ולא רק של מכירות"


 


מה השאיפה שלך?


 


אני מקווה שהסמינר הזה יהווה השקה של אירוע שנתי חוזר עבור אנשי המקצוע בפוסט. השאיפה העיקרית שלי היא שהמשתתפים יפיקו תוצרים באיכות גבוהה כמו שקורה באירועים שלנו בארה"ב – זהו המפתח לאירוע הבא"