במונחים של  Canon להיות דינמית, מהירה, לא מתפשרת ולוחמנית. כ-20 דגמי מצלמות דיגיטליות קומפקטיות,הולכת מתעתדת קנון להשיק השנה, דבר שיסייע לה לסמן ניצחון אסטרטגי משמעותי הגדלת נתח השוק לכדי 25%. התוכניות להגדלת נתח השוק ריאליות להערכת קנון, לאחר שבשנת 2002 תפסו 15% ובשנת 2003 –20%.


שוק המצלמות הדיגיטליות הוא אחד התחומים המתפתחים והצומחים ביותר בשנים האחרונות. בשנת 2003 נמכרו מכל המותגים, כ-44 מיליון יחידות של מצלמות דיגיטאליות. בשנת 2002 נמכרו 25 מיליון. בשנת 2003, עם השקתן של 9 דגמי מצלמות, מכרה קנון כ-8.5 מיליון יחידות. כעת, עם הכוונה להשקה של כ-20 דגמים חדשים, בכוונת קנון להשלים מכירה של 12.5 מיליון בשנת 2004. אגב, מצלמות הSLR שהשיקה קנון בשנת 2003, נמכרו בכ-500 אלף יחידות.


 אחת הסיבות לגידול המשמעותי הצפוי בתחום כולו, ובחלקה של קנון בפרט, היא התעניינות גוברת והולכת מצידה של סין, מדינה של 1.3 מיליארד תושבים וקצב צמיחה כלכלית של %7. ככלל, עד לשנת 2008, מעריכים בקנון כי שוק המצלמות הדיגיטאליות יעמוד על כ-100 מיליון יחידות.


בתחום המדפסות, המהוות כלי עבודה לכל צלם חובב ומקצוען, צופה קנון מכירות של כ-1.2 מיליון יחידות, גידול של כמעט פי 4 מהמכירות של שנת 2003.


מנהל תחום צילום בקרט, יבואנית קנון, גיא בן נון: "בשנה הקודמת כל דגם שהוציאה קנון היה להיט יותר מקודמו, בעיקר בגלל האיכויות הטכנולוגיות הבלעדיות. השנה, נתמודד בד בבד עם התוכניות האסטרטגיות הבינ"ל של קנון  ועם תופעת הזיופים והשוק האפור התופסת תאוצה מדאיגה".