יורוקום תקשורת דיגיטלית השיקה קמפיין פרסום תחת הסלוגן "מי שמבין בוחר Panasonic" אשר מחליף את הסלוגן שליווה את החברה בחמש השנים האחרונות "בגדול, Panasonic".


הקמפיין שהופק ע"י משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט ויגובה בפעילויות קד"מ בנקודות המכירה ובעמוד הפייסבוק של החברה. היקף ההשקעה הכולל בו נאמד ב- 7 מיליון ₪.


במרכז הקמפיין תוצאת סקר מייצג שביצעה חברת הסקרים "מידע שיווקי" עבור יורוקום ועל פיו: שני שליש מאנשי המכירות בחנויות המתמחות במסכים דקים ובקולנוע ביתי מחזיקים בביתם מסך של Panasonic.


בסרטון הפרסום ממחישה החברה את הבחירה בסלוגן החדש ע"י הצגת זוג צעיר שמגיע לחנות חשמל במטרה לרכוש מסך Panasonic. הזוג נפגש עם איש המכירות וכל דבר שהוא רואה או שומע מהזוג הוא מיד טוען כי יש לו בדיוק כזה בבית.


בסוף הסרטון התמונה עוברת לביתו של איש המכירות ושם ניתן לראות כי אכן הוא דיבר אמת וכל מה שאמר לבני הזוג, על אף שנשמע להם תמוה אכן קיים אצלו בבית, לרבות מסך פלזמה של Panasonic.


במקביל לסרטון הפרסום תצא החברה במבצע מכר בחודש הקרוב על פיו כל הרוכש מסך Panasonic יקבל סטרימר של Xtreamer, שמחירו לצרכן 649 שקל, בתוספת תשלום של 199 שקל בלבד.