הצלם הפורטוגלי חוזה אנטניונס (Jose Antunes) פרסם באתר Pro Video Coalition ראיון עם מנכ"ל סיגמא, קזוטו ימאקי (Kazuto Yamaki).
סיגמא נכנסו לעולם עדשות הקולנוע (Cine) בשנה שעברה (ראה ידיעה באתר AV). כעת, שנה לאחר מכן, לחברה יש עשר עדשות בתחום זה, משפחה שתגדל אולי גם עם אופציה לעדשות אנמורפיות.
"מאז שהכרזנו על עדשות הקולנוע, לקוחות רבים פנו אלינו ושאלו מתי נייצר עדשות אנמורפיות" אומר ימאקי, המנכ"ל, בראיון: "אנו עדיין בודקים זאת, אבל ע\אם תהיה דרישה גדולה, נרצה ללמוד על מנת ליצר אותן"
לפני מספר שנים העלה ימאקי את הנושא שהם עתיד לייצר עדשות לתחום הקולנוע ביום מן  הימים, אין זה קשה להבין ולהעריך שהחברה תייצר את כל קו מוצרי העדשות לקולנוע.

ריאיון שתקיים עם ימאקי ב14 ביולי לגבי עדשות הקולנוע של החברה.

כשנשאל "מה הייתה הסיבה מאחורי הכניסה לשוק העדשה הקולנוע?" השיב ימאקי כי הדבר נובע מבקשות של צלמי סטילס, ווידאו וקולנוע ומאז ההשקה של עדשת 18-35mm  נוכחנו לדעת שצלמי וידאו משתמשים באותה עדשה. בנוסף, מאז השקת עדשת 18-18mm של סיגמא f71.8 לצילום, " הבנו שצלמים וידאו רבים משתמשים בעדשה. הקמתה של משפחת הקולנוע היה צעד הגיוני, כיוון שהוא הולך להמשיך, אומר ימאקי, כמו מספר העדשות שיגדל בעתיד.

מאחורי הקלעים של סרט קצר blur שהופק עם העדשות.

למקור המאמר