חברת LG  תציג את קו החדש של מסכי המחשב בטכנולוגיית IPS  בתערוכת הטכנולוגיה הבינלאומית CES  בלאס וגאס. הדגמים החדשים מתאפיינים בתפיסות חדשניות שיהיו פשוטות לתפעול הן על ידי משתמש מומחה, הן על ידי משתמש הביתי. בקו המסכים: דגמי ה-UltraWide , ColorPrime ו-Touch 10, שמיועדים לבידור, לעבודה מקצועית ולאינטראקציה במגע. כל שלושה הדגמים פועלים בטכנולוגיית IPS שמציגה את הדור הבא של איכות תמונה.


 


"בפיתוח המסכים החדשים התמקדנו בשילוב פונקציות מיוחדות, לצד טכנולוגיית IPS  מובילה.", הסביר איל גון קוון, סגן נשיא בכיר וראש יחידת ה- IT Business בחטיבת הבידור הביתי של LG. "שלושה המסכים מציעים פתרונות לכל יעוד, החל מצפייה בשובר הקופות האחרון, המשך בעבודות עיצוב מתקדמות וכלה בכל דבר שביניהם…"


 


UltraWide: עולם של מולטיטאסקינג ומולטימדיה


מסך EA93 UltraWide של LG הוא הראשון בעולם שמציג יחס רוחב גובה של 21:9. הוא מציע מסך רחב במיוחד – 29 אינץ' –  ריבוי משימות ויכולות מולטימדיה יוצאות דופן. המסך מעוצב כמו בסידרת סדרת הטלוויזיות "CINEMA SCREEN", המאופיינות במסגרת דקה במיוחד.


 


UltraWide עוצב למקסם את הפרודוקטיביות של המשתמש, שיוכל לפרוש גיליונות עבודה רבים זה לצד זה. במקרה הצורך ניתן גם לפצל את המסך ל-4 מסכי משנה, שבכל אחד מהם תוכן לבחירת המשתמש. מאפיין זה מבטל את הצורך להקטין ולהזיז את החלונות. יישום נוסף של המסך מאפשר חיבור קל של שני מכשירים חיצוניים, כגון סמארטפון, לפטופ, מצלמה, או הארד דיסק חיצוני בו זמנית. מומחים בתחום הגרפיקה ימצאו שמסך  UltraWide מכסה 100% מצבעי RGB.


 


מסך Touch 10: אופטימלי ל-  Windows 8ולשליטה בעשר אצבעות


מסך ET83 Touch 10 מסוגל לקלוט לא פחות מעשר נקודות מגע בו זמנית, והוא הכלי האופטימלי עבור משתמשי Windows 8. מסכי מגע קונבנציונליים מציעים שתי נקודות מגע למטרות של גרירה, גלילה ואחיזה, בעוד מסך המגע Touch 10 המגיע בגודל 23 אינץ' ומאפשר למשתמש עשר נקודות מגע בו-זמנית. המשמעות: תגובה מהירה וטבעית כשמשתמשים במדפסת המגע של Windows 8.


החדשנותו של מסך Touch 10 מעמידה בפני המשתמש דרכים שונות לתקשר ולשתף, וחוויה נעימה ונטולת מאמץ באפליקציות מוסיקה כמו נגינה על פסנתר, סינטיסייזר או כלי מיתר. המסך אידיאלי לתוכנות למידה, ומספק דרכי שימוש קלות ומהנות לילדים.


מדובר בהתקנה קלה ומגע מלא מתאפשר מיד עם חיבור המסך, וללא צורך בהתקנת תוכנות כלשהן. בחנות Windows ניתן למצוא מגוון של אפליקציות שמותאמות למסכי מגע. אגב, גם  מסך ET63 שיוצג בתערוכת CES 2013 – מציע עשר נקודות מגע בו-זמנית.


 


מסך ColorPrime: תחנת כוח של צבע


אידאלי ליוצרי סרטים, לצלמים, למעצבים ולמומחי גרפיקה, ומפיק איכות עליונה של תמונה וצבע. מדובר ברזולוציית WQHD של 2560 X 1440 פיקסלים. המסך מספק פלטת צבעים רחבה של  100% מצבעי s ו-99% מצבעי Adobe RGB.


 


פלטת הצבעים כוילה במפעלי LG  וכל מסך שיוצא, כולל דו"ח כיול המעיד על כך. ניתן לסובב את המסך בזווית 90 מעלות, כדי לספק לאגרפיקאים זווית צפייה נוספת.


 


טכנולוגיית IPS: צבעים חיים ובהירות מושלמת


כל שלושת המסכים פועלים בטכנולוגיית IPS מתקדמת (In-Plane Switching), ומבטיחים את איכות התמונה הטובה ביותר. טכנולוגיית IPS  היא דור חדש של תצוגה שמספקת תמונה חיה ובהירה, בצבעים הנאמנים למקור. מסכי IPS החדשניים של LG שילשו את המכירות בהשוואה לשנה הקודמת, וזכו לביקורות חיוביות במגזינים נחשבים בעולם.