בעלי מינוי לתוכנות הענן של אדובי יוכלו כבר היום להוריד את הגרסה החדשה של אפטר אפקטס. הגרסה הזו מכילה שיפורים וחידושים רבים וחשובים, כולם מכוסים בהרחבה בקורס החדש שכבר זמין להורדה מיידית. תכני קורס זה כלולים מעתה גם במוצר ההדרכה המלא של התוכנהגרסת הענן של תוכנת אפטר אפקטס כוללת חידושים רבים וחשובים. שילוב דינמי עם תוכנת Cinema 4D ללא צורך בחישוב, הפרדת אלמנטים מורכבים מהרקע באמצעות כלי ריכוך קצוות, ייצוב אובייקטים ספציפיים בסצנה עם אפקט המייצב המעוות, שיפורים בעקיבה תלת ממדית וחידושי שכבות חשובים כגון הצמדת שכבות והגדלה איכותית. כל אלו ועוד מכוסים בהרחבה בקורס השלמה זה.


מחיר הקורס: 100 ש"ח, הורדה אלקטרונית מיידית.


 


הנכם מוזמנים לבקר בעמוד המוצר כדי לקרוא פרטים נוספים.


 


המלצות על הרצאות לתוכנת אפטר אפקטס בכנס  input2013


 


פיתוח שפה גרפית למושן גרפיקס עם  ערן רוט


פירוט תהליכם של פרוייקט החל משלב הרעיון, תחקיר מותג, פיתוח קונספט גרפי, יצירת סטוריבורד, שילוב מוזיקה ואפקטים. כיצד למצוא את הקו הגרפי המתאים לכל פרוייקט ובאלו כלים לבחור על מנת להפיק תוצאה מקצועית בפרק זמן נתון.


 


אפטר אפקטס לעורכי וידאו עם    ערן שטרן


אחת הדרכים לשפר את הסרט שלכם הוא להעזר בתוכנת אנימציה ואפקטים. הסטדרנט שמוביל את התחום כבר שני עשורים היא תוכנת אפטר אפקטס. הרצאה זו מיועדת לעורכי וידאו, מעצבים וצלמים שרוצים להבין מה האפשרויות הטמונות בתוכנה זו. במהלך ההרצאה נעבור על נושאים כגון: עיצוב כותרות, תיקוני צבע, עקיבה דו ותלת ממדית, אפקטים מיוחדים, עבודה עם פוטושופ ושימוש בתבניות מוכנות


 


מיתוג משדר הבחירות ועיצוב פתיח לסדרה עם  אדם פייברבג
בהרצאה זו נדון בתהליך המחשבה ותכנון להפקות פוסט פרוקדשן מורכבות. משלב צילום באולפן מסך-ירוק, הכנת מוק-אפ, ודרך עבודת פוסט מורכבת לשוטים מבוססי אנימציה ממוחשבת בשילוב וידאו. תוכלו להציץ מאחורי הקלעים לכמה מעבודותיו של אחד מבתי הפוסט המובילים בארץ בתחום הפרסומות ועיצוב בתנועה


 


Cycore HD – אפקטים מדהימים בחינם עם  ערן שטרן


אחת מחבילות האפקטים המרשימות ביותר כלולה בחינם עם כל עותק של אפטר אפקטס. חבילה זו היא אוסף מדהים ליצירת תופעת טבע, תאורה, תיקוני צבע, מעוותים, מערכות חלקיקים ועוד. לאחר הרצאה זו תוכל להשתלט על מכרה זהב זה בגרסתו החדשה והמעודכנת כדי לשפר עוד יותר את הפרויקטים שלך.


 


Element 3D – אובייקטים וחלקיקים באפטר אפקטס עם איל בי


הרחבת אלמנט שינתה את כללי המשחק באפטר אפקטס ויצרה מהפכה בכל מה שקשור בעבודה עם אובייקטים תלת ממדים באפטר אפקטס. בזכות מנוע חישוב המבוסס על OpenGL אפשר להגיע לאיכות חישוב יוצאת דופן במהירות. האפקט מאפשר גם ליצור אנימציה משוכללת בין מספר קבוצות של אלמנטים ואף לדמות מערכת חלקיקים מורכבת. בהרצאה זו תוכלו לקבל הדגמה חיה למהירות הבלתי נתפסת שבה ניתן ליצור באלמנט מבלי לעזוב את תוכנת אפטר אפקטס.


 


Templates – תבניות באפטר אפקטס עם  אלון שטיאט


כיצד יוצרים מסה של תוכן בזמן קצר ובאמצעים מוגבלים? בעידן שבו תוכן איכותי ונקודתי הוא לעיתים אינו רווחי, נוצר צורך ליצור פרויקטים רוחביים שמאפשרים שימוש חוזר ויצירתי בתבניות. היתרון המובהק הוא בחיסכון אדיר בזמן בעבודה כמותית לצד איכות בלתי מתפשרת. כיצד ניתן ליצור פרויקטים של אפטר שיכולים לשמש כטמפלטים? הדרכה על שינוי תפיסה מעבודה אישית לבניית פרויקט שניתן לעבוד עליו קבוצתית. מהן הפלטפורמות האינטרנטיות הטובות ביותר למכירת טמפלטים?


 


תלת ממד באפטר אפקטס, מבוא לסינמה 4D  עם    אדם אלבו


תוכנת Cinema 4D הפכה לסטדנט בכל מה שקשור במושן גרפיקס וזאת הרבה בזכות השילוב המושלם עם תוכנת אפטר אפקטס. בהרצאה זו נלמד על היכולת להעביר ולשלב פרוייקט תלת מימד מתוכנת Cinema 4D לאפטר אפקטס וההיפך. איך לשתול וידאו בתוך רינדור שיוצא מתוכנת תלת או להכניס טקסטים תלת מימדיים בפרומו שכבר נבנה באפטר אפקטס. בהרצאה נלמד כיצד ליצא מצלמות, מסכות, סולידים ונולים מתוך התוכנה אל אפטר אפקטס בקלות מדהימה.


 


להרשמה בקרו באתר הכנס