130 דקות של כל החידושים בCS5.5 של אדובי


 


קורס חדש של ערן שטרן "חידושי הוידאו בתוכנות CS5.5" סוקר בהרחבה את כל החידושים בתוכנות הוידאו של אדובי בגרסאות CS5.5, יחולק ללא תשלום, כהורדה אלקטרונית לרוכשים 2 כרטיסים בכנס input2011.


הקורס באורך של כולל עשרה שיעורים על תוכנות אפטר אפקטס, פרמייר פרו אודישן ומדיה אנקודר


 


 


להלן פירוט קצר של התכנים: 


 


פרמייר פרו: שיפורים בנגינת זמן אמת בעזרת מנוע מרקורי, שיפורים בכלי העריכה, קיצורי מקשים, איחוד קליפים, ניהול קבצים, הוספת תרגום ועוד.


 


אפטר אפקטס: אפקט Warp Stabilizer המאפשר ייצוב אופטי כולל תיקון תופעת Rolling Shutter המופיעה בעת שימוש בציוד DSLR. שימוש בפנסים עם יכולת אור נופל לדימוי אפקט תאורה טבעי, שינוי פוקוס בפוסט עם שליטה על צורת העדשה ואיזור הפעולה, בניית ריג סטריאוסוקפי אוטומטי ליצירת סצינה מוכנה להקרנה בתלת ממד, שיפורים בעבודה עם קבצים ממצלמת RED ו-Cinema DNG וגם שיעור מיוחד על כל התוספות הקטנות שיהפכו את השימוש בתוכנה לקל ומהיר יותר מבעבר.


 


אודישן: שליחת טיימליין למיקס מקצועי בתוכנת הסאונד החדשה הכלולה בחבילת הוידאו, הוספת אפקטים וניקוי רעשים, ייצוא בחזרה מתוכנת אודישן לפרמייר פרו.


 


מדיה אנקודר: קידוד וייצוא של קליפים או קומפוזיציות מתוך פרמייר ואפטר אפקטס, עדיפויות התוכנה ושיפורים בניהול המידע, קידוד אוטומטי לתקית סרטים.


 


 


הקורס יהיה זמין לרכישה באתר בעלות של 100 שקלים בעוד כשלושה שבועות