במשך יומיים צילם פול מון את מנהטן במצלמת Pocket Cinema של Blackmagic כשהיא מצויידת בעדשת 12-35mm של פנסוניק (f2.8 עם מייצב) וללא אביזרים נוספים. על התרשמותו הוא כותב:


 


"לפני המצלמה הזו הדרך עדיין ארוכה כדי למלא את ההבטחות שהשמיעו בשמה. מדובר  בתחום הפרטים בחשיפות יתר, הסוללה שמספיקה ל'דקה ניו יורקית', והממשק שאינו אמין.  צילום של כשעה נכנס לכרטיס אחד בקידוד ProRes 422 HQ. כל חמרי הגלם הועברו למערכת עריכה פרימייר פרו CC שם אוזן הצבע בפונקציית  Fast Color Corrector. לאחר מכן הוספנו שכבה של הדמייה לפילם עם התוסף FilmConvert Pro 2 בשימוש בפרופיל Blackmagic Cinema Camera. סוג הפילם הוגדר כ-KODAK VISION3 250D Color Negative Film 5207/7207 דבר שהוסיף רעש דמוי סרט סופר 16 מ"מ.


"את החומר ערכתי ותיקנתי צבע במערכת Premiere Pro CC. כמו כן הוספתי 'מראה קולנוע' בכלי FilmConvert Pro 2…"