הצלם והמפיק פיליפ בלום מספר: "לאחר מספר ימים באוסלו בעבור חברת סוני, טסתי ל-Tromsø בחלק הצפוני הרחוק של נורבגיה לראות ולצלם משהו שהיה בתכנון כבר שנים, צילום של זוהר הקוטב. היו לי רק שלושה לילות, בנוסף היה הכול על חשבוני, ויקר מאוד שם! חבר שגר שם, Ole Salomonsen, צילם את הזוהר הרבה פעמים והוא לקח אותי להראות לי את הסביבה. זו התוצאה לאחר ביצוע עיבוד צבע עם FilmConvert.

המקום נמצא בחוג הארקטי, האור שם מוגבל מאוד, לא ראינו את השמש בכלל. ראיתי את הזוהר באינטרנט מספר פעמים רב ומאז שסוני השיקה את A7s ידעתי שאני רוצה לצלם את הזוהר הקוטבי בעזרת המצלמה. על מנת לצלם יש צורך במזג אוויר בהיר וידעתי שתהיה פעילות וידעתי שזה יהיה נס אם אוכל לצלם זאת בשלושה ימים בלבד, שבהם אני אהיה שם.

היו לי שתי מצלמות A7s II, שתי המצלמות העיקריות באור, למצלמות אלו יש רגישות גבוהה לאור ויכולת צילום באיכות 4k. אני משתמש במצלמות A7s II לצילומים עצמיים עם מערכת המיקוד האוטומטי המצוינת ובמצלמת RX100 V לצילומים שונים. רכשתי את הרחפן הנייד החדש של DJI ה-Mavic Pro לצילומים היום-יומיים שלי. המצלמה לא טובה, מעבר לרגישות של 200-400 ISO היא ממש צריכה אור. בנוסף כל טיול שלי כולל גם מצלמת סטילס Pentax 645z – המצלמה המועדפת עליי לצילום סטילס (לצילומים בעמוד פליקר). בנוסף היו לי מיקרופון Video Mic Pro ומיקרופון על המצלמה Video Micro, שניהם של Rode, וערכת מיקרופון אלחוטי UWP של סוני (שלא השתמשתי בה אבל הייתי צריך), שני תוספים לחצובות וראש שמן קטן בעבור מצלמת הווידאו בגלל מגבלות מיקום.

למקור המאמר