Nino Leitner מספר בבלוג לו מחוויותיו עם קנון C500, בסרט קצר.


רב הצילומים (למעט שניים) נעשו ברגישות 850 ISO ולאחר הצילום הקבצים הומרו מ-RAW ל-DPX, באמצעות Blackmagic DaVinci Resolve. עיבוד הצבע נעשה עם Nucoda.


אחד הדברים הבולטים במצלמה הוא שהיא נמצאת במצב אוטומאטית גם כשאינה מצלמת, ובהתאם מפעילה את המאוורר כשהיא מתחממת, אפילו בחדר ממוזג. "במקרים מסויימים התלונן איש הסאונד שלנו על שהמאוורר התחיל לעבוד באמצע הצילום ויצר רעש, כך שהיינו צריכים לצלם קטעים מחדש, ", מספר נינו.


 


כפתור Lens Exchange מעביר את המצלמה למצב המתנה לשם החלפת. לחיצה נוספת לאחר ההחלפה – והמצלמה שוב מוכנה לצילום. "לעיבוד צרפנו את אמן הצבע  Matthias Tomasi, המוכר מעבודות שהוא עושה בחברות פוסט גדולות בווינה", מספר נינו. "לגבי, זו הייתה פעם ראשונה שראיתי איכות 4k על מסך איכותי והייתי מופתע. למעשה, אפילו ללא עיבוד הצבע, התמונה באיכות 1080p – נראתה הרבה יותר טוב מהקבצים שהוקלטו בתוך המצלמה (MXF).


 


נינו ואני צוותו והצוות שלו הקליטו את הווידיאו על מקליט חיצוני Gemini RAW 4K. זה המקליט היחיד שהשיג איכות זו מ-C500 בזמן הצילומים.


לבלוג של נינו.