צלם החדשות Dan Chung בחן את המצלמה FS5 בצילום ללא חצובה ופרסם את הדוח באתר newsshooter. זה מה שהוא כותב: "מצלמת FS5 היא המצלמה האולטימטיבית המשלבת מצלמות DSLR ומצלמות ויתיקון כמו EX1 של סוני. זוהי המצלמה הטובה ביותר עם שבב גדול במחיר זה. המצלמה היחידה שהייתי מחשיב כמצלמה חלופית היא מצלמת C300 Mark II של קנון במחיר פי שלושה – ששווה לחשוב עליה אם צריכים צילום 4k פנימי על קצב סיביות גבוהה (bitrate), מרחב צבע של קנון ומיקוד מהיר."



למקור המאמר



 


בדיקה נוספת שביצע הייתה במסגרת סיקור של הפגנות נגד מלחמה, ובמסגרת זו בחן את יכולות הצילום בתנאי תאורה קשים במצב אמיתי.


 



הוא כותב: באירועים מסוג זה בדרך כלל משתמשים במצלמות ללא חצובות וללא מתקונים, אני השתמשתי בגרסה בסיסית של המצלמה עם עדשת 18-25 f1.5 ART עם מתאם ועדשת אב טיפוס 50mm f1.1. בנוסף השתמשתי במצלמת Hero4+ לצילומי אוויר. כל הצילומים בוצעו ללא חצובה או מתקון.


היה חשוך מאוד בחוץ ורוב הצילומים בוצעו ברגישות של 3200 ISO במפתח f1.8 (18-35). השתמשתי בפרופיל Cine gamma במצב Cinema color, הצילומים בוצעו ב-1080p (קידוד 4:2:2, 10 ביט).


 


לסיכום:


אם אין לי בעיית תקציב, הייתי מעדיף לצלם במצלמת C300 Mark II. למצלמה יש מרחב הצבע של קנון, מערכת אוטופוקוס מצוינת והקלטה פנימית 12 ביט 4:4:4 ב-HD, אבל המחיר הוא פי שלושה ולצלמים שלא צריכים את המפרט הגבוה זו בהחלט מצלמה מצוינת.


למקור המאמר