'יימס קמרון תמיד נהנה לפרוץ את גבולות טכנולוגיות ההדמיה כדי ליצור את הסרטים שלו. כעת, למעלה מעשור מאז יציאת אווטאר המקורי, מגיע אווטאר: דרך המים (המכונה אווטאר 2) שיצא ואיתו קמרון יצר כמה מערכות מצלמה מטורפות כדי לממש את החזון שלו.

הסרט הזה הוא אפילו יותר כבד באפקטים מיוחדים מהמקור – שחולל מהפכה בעבודה ב-VFX והפך לאחד הסרטים הרווחיים ביותר בכל הזמנים. עם אתגרים חדשים הקשורים לאפקטים המיוחדים של Avatar 2 ולסצנות כבדות מים היה צורך בטכנולוגיה חדשה. פריים וויאג'ר בוחן מקרוב את מערך המצלמה החדש בו השתמש קמרון לסרט זה.

00:00 – ג'יימס קמרון ומצלמת ה-AVATAR 2 החדשה
01:22 – העולם היפה של AVATAR ובעיית התצוגה
02:26 – התמונות המעניינות של מצלמת ה-AVATAR 3D NEW
03:05 – מצלמת סוני ונציה
03:18 – ג'יימס קמרון רוצה להחזיר את התלת ממד לתעשייה
04:27 – שליחות קטלנית 2: מצלמת 600 פאונד של ג'יימס קמרון בתלת ממד
04:56 – הבעיה הגדולה של התלת ממד
05:21 – מצלמת הפיוז'ן של קמרון
05:56 – בעיות במצלמות תלת ממד מסורתיות שהיו צריכים לתקן
07:12 – אסדת BEAM SPLITTER
08:20 – חיישנים ניתנים להסרה בVenice של סוני
09:45 – המצלמה הווירטואלית והשילוב שלה עם ה Venice של סוני
12:07 – התעלומה של מתקן המצלמה התלת-ממדית התת-ממדית
13:07 – האם תלת ממד שווה את זה
14:39 – מצלמת מלחמת הכוכבים Attack Of The Clone