מצב Cine EI מוכר מאוד למנהלי צילומים וצלמי וידאו שהתמזל מזלם להשתמש בחלק מאפשרויות מצלמות הקולנוע היוקרתיות של סוני. עם זאת, עם עדכון אחרון ל-FX3 וזמין כברירת מחדל ב-FX30 החדשה יותר, להרבה יותר יוצרי סרטים יש גישה להגדרה זו. למרות שזו עשויה להיחשב הדרך הטובה ביותר למקסם את הטווח הדינמי ואיכות התמונה, צריך להבין כיצד זה עובד על מנת להפיק מכך את המרב.

המפיק והצלם מאט ג’ונסון (Matt Johnson) פרסם סרטון המסביר כיצד לצלם כך.

0:00 – הגדרות קבועות החוסכות זמן בעיבוד הצבע
0:33 – מה זה Cine EI?
1:07 – איך CINE EI עובד?
2:47 – למה להשתמש ב-CINE EI?
3:19 – כיצד להשתמש במצב CINE EI?
4:34 – האם כדאי להשתמש ב-CINE EI?
8:45 – דבר המפרסם – Audiio