חברת Western Digital הציגה בתערוכת NAB2024 מספר פתרונות אחסון, החל מכרטיסי זיכרון ועד כוננים מהירים בנפח של טרות.

כרטיסי זיכרון:
לדברי החברה, כרטיסי הזיכרון שהושקו נותנים פתרונות לעוסקים בתחום המדיה עם רמות ביצועים שמגיעות למהירויות SSD. הכרטיסים החדשים של SD Express מציגים את טכנולוגיית SanDisk ThermAdapt עם מארז מעוצב במיוחד ובקר תרמי מנוהל, כך שהמכשירים נשארים בתוך טווח טמפרטורה בטוח.

SanDisk SD Express (128GB/256GB) – בעל מהירות העברת נתונים עד 4.4 פעמים מהיר יותר מכרטיס SD™ UHS-I המהיר ביותר של Western Digital, כרטיס זה מצוין עבור זרמי עבודה דורשי נתונים רבים ומצלמות בעלות ביצועים גבוהים ומכשירים תואמים אחרים. הכרטיס תואם למכשירים הקיימים כיום ומוכן לעתיד.

SanDisk microSD™ Express (128GB/256GB) – עם מהירות העברת נתונים עד 4.4 פעמים מהיר יותר מכרטיס microSD™ UHS-I המהיר ביותר של Western Digital, כרטיס ה-SanDisk microSD Express מציע מהירות, אחסון וביצועים חסרי תקדים עבור מקצוענים המתמודדים עם זרמי עבודה אינטנסיביים. כרטיס ה-microSD תואם למכשירים הקיימים כיום ומוכן לעתיד.

כרטיס זיכרון SanDisk Extreme PRO SDXC™ UHS-I בנפח 2TB – כרטיס UHS-I SDXC™ בנפח 2TB הראשון והמהיר ביותר של Western Digital, מציע קיבולת אחסון עצומה לצילום יותר תמונות ברזולוציה גבוהה וצילום יותר סרטי באיכות 4k

כרטיס זיכרון SanDisk Extreme PRO microSDXC™ UHS-I בנפח  2TB – זהו כרטיס UHS-I microSD  בנפח 2TB הראשון והמהיר ביותר של Western Digital ,המציע נפח גבוה עבור מכשירים עם חריצי microSD, לצילום תוכן רב.

כרטיס זיכרון SanDisk Extreme PRO SDUC ™ UHS-I בנפח 4TB  – זהו הכרטיס הראשון מסוגו של Western Digital המספק כמות עצומה של קיבולת באותו גודל של כרטיס SD. תוך ניצול התקן SDUC (Secure Digital Ultra Capacity), המאפשר עד 128TB. צפוי שהכרטיס החדש יושק ב-2025.

כוננים
סדרת מוצרי הפרימיום של SanDisk Professional מציגה כעת כוננים מסוג Ultrastar ברמת enterprise בתדירות 7200 סל"ד בנפח 24TB, לתמיכה טובה יותר בזרמי עבודה של מציאות רבודה, 4k ו-8k

24TB G-DRIVE  – בנפח 24TB, אחסון מהימן במיוחד התומך ב-USBc (10Gbps) לגיבוי מהיר.

24TB G-DRIVE PROJECT – בנפח 24TB, מהווה גיבוי ושמירה על עבודות ופרויקטים חשובים. תואם ל- Thunderbolt 3™ו-USB-C (10Gbps). כולל גם חריץ PRO-BLADE SSD Mag לביצועים מודולריים של כונן SSD לשיתוף ועריכה בין מכשירים.

48TB G-RAID MIRROR – מגיע במצב RAID 1 (מראה) ליצירה אוטומטית של העתק של הקבצים הפעילים לגיבוי נתונים. תואם ל-Thunderbolt 3 ו-USBc (10Gbps). כולל גם חריץ PRO-BLADE™ SSD Mag לביצועים מודולריים של כונן SSD לשיתוף ועריכה בין מכשירים.

96TB G-RAID SHUTTLE 4  – פתרון RAID חומרתי נייד בעל ארבעה ערוצים המאפשר גישה מהירה במיוחד ועריכת וידאו בזמן אמת. התקן זה מגיע במצב RAID 5 ותומך גם במצבי RAID 0, 1 ו-10.

192TB G-RAID SHUTTLE 8 – פתרון RAID חומרתי נייד בעל שמונה ערוצים עבור אלו הזקוקים לאחסון עצום עבור גיבוי ממוקד, בין אם באתר או במעבדה. התקן זה תומך במצבי RAID 0 1, 5, 6, 10, 50 ו-60, ומספק קצבי העברה עד 1690MB/s קריאה ו-1490MB/s כתיבה במצב RAID 5 המקובל.

דרישות עצומות לנתונים: הגדלת היכולת להתרחבות וגמישות עבור זרמי עבודה גדולים, פלטפורמות האחסון של Western Digital נועדו להתמודד עם אתגרי הנתונים האדירים של תעשיית המדיה והבידור באמצעות אחסון ברמת enterprise המציע יכולת התרחבות ועמידות לשידורים, CDN, חברות הפקה ומעבדות.

Lifestyle image in HR/LR JPEG

Western Digital Ultrastar Transporter – פלטפורמת העברת נתונים בקצב גבוה ובנפח גדול עבור איסוף, אחסון ונייד נתונים. מציע ביצועי NVMe™ SSD במהירות של עד 368TB וחיבור Ethernet 200Gb בשני פורטים לאחסון, עריכה והעברה פיזית של חומרי גלם ותיקים עצומים ממיקום אחד למשנהו, כולל הענן, מה שיכול לחסוך ימים או שבועות לעומת שימוש בשירותי העברת קבצים מקוונים. ניתן להעבירו למיקום בו חיבור רשת עשוי להיות בלתי ישים עקב עלות או חיבור גרוע. משקלו פחות מ- 30lbs, בעל מבנה שלדה עמיד. מציע אבטחת נתונים נוספת עם מעטפת עמידה בפני חדירה ותוכנן לעמוד בתקן FIPS 140-2 רמה 2 עם מודול אבטחה מוטמע (TPM) גרסה 2.

Western Digital Ultrastar Data102 JBOD Platform – פלטפורמת אחסון חיצונית בצפיפות גבוהה ואמינה עבור אחסון המוני, גיבוי, ארכיון נגיש מקוון ותוכן קרוב למקוון. פתרון דור שלישי זה תומך בקישוריות SAS במהירות של עד 24Gb בשנייה אל המארח כדי להבטיח את ההשקעה לעתיד. פלטפורמת ה-Data102 3000 מציעה עד 2.65PB ב-4U enclosure, ותומכת בדיסקים קשיחים של Ultrastar בנפח 24Gb, כולל Ultrastar DC HC580 SAS HDD. מציע את החדשנויות הייחודיות של החברה ArcticFlow™ and IsoVibe™ שהוכיחו ירידה של 62% בהחזרת כוננים קשיחים בגלל חום ויברציות לעומת הדור הקודם.

הודעה לעיתונות באנגלית