הפרויקט כולל מסכי פלאזמה ענקיים הפזורים ברחבי החנות, קיר וידאו ומסכי לדים המורכבים על המדרגות ש'מריצים' קליפ מיוחד שהרשת הפיקה, תצוגות אופנה, מסרים שיווקיים ומבצעי מכירות מתחלפים


 


אלביט מסחר וקמעונאות יבואנית מותג האופנה הבינ"ל Mango, ציידה את חנות הקונספט שלה בדיזינגוף סנטר בת"א במגוון פתרונות מדיה דיגיטלית שלחברת YCDמולטימדיה. Mango Dizengof Center Tlv המשתרעת על שתי קומות, היא ספינת הדגל החדשה של הרשת הבינ"ל בישראל, שהצטרפה לא מכבר לחנויות הדגל של החברה ברחבי העולם. הפתרונות של YCD, 'מריצים' על מסכי ענק קליפ מיוחד שהרשת הפיקה, תצוגות אופנה, מסרים שיווקיים ומבצעי מכירות מתחלפים אשר בהמשך ישמשו גם לטובת מיצגי אמנות ווידאו ארט.


 


מדרגות ממסך לדיםהפרויקט כולל כיום מסכי פלאזמה ענקיים הפזורים ברחבי החנות, קיר וידאו ומסכי לדים המורכבים על המדרגות (המדרגות עצמן הן מסך לדים). היישום כלל חיבור לכלל המסכים, שידור תכני הלקוח בתזמון מתואם ובנוסף, בחנות מתנגן הקו המוסיקלי העדכני ש-YCD ערכה בתאום עם הנהלת הרשת. את התכנים ניתן לעדכן מרחוק באמצעות פלטפורמת הניהול והשליטה של YCD.


 


"חנות Mango דיזנגוף סנטר מהווה תקדים בתחום הריטייל בישראל הן ברמת העיצוב והן ברמת הבשורה האופנתית", אומר שי עמיר משנה למנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות, הזכיינית של רשת Mango. "היה חשוב לנו שגם תחום המולטימדיה במקום ישקף את הקונספט העיצובי הייחודי שלנו, המציג חווית קניה בינלאומית אולטימטיבית, שאינו נופל מזה של חנויות הדגל האחרות ברשת הממוקמות בסוהו בניו יורק, אוקספורד סטריט בלונדון ופסאו דה גרסיה בברצלונה."


רשת מנגו מונה כיום 25 סניפים.