ההיקף הכולל של הפרויקט: כ-600 מאות אלף דולר. במסגרתו הותקנו מאות מסכים בסופרים ברחבי איסטנבול, כשהם מציגים תוכן פרסומי ושיווקי הניתן לניהול באמצעות רשת האינטרנט


שתיים מרשתות הסופרמרקטים וההיפרמרקטים המובילות והגדולות בטורקיה אימצו את פתרונות התצוגה הדיגיטלית של חברת YCD מולטימדיה, המתמחה בפתרונות מדיה דיגיטלית חכמים לעסקים קמעונאיים ברחבי העולם. הרשתות, "מיגרוס" ו"מקרוסנטר", שייכות לקבוצת "מיגרוס טורק", המשרתת כיום מיליוני לקוחות ברחבי טורקיה.


הפרוייקט, שהיקפו מוערך במעל ל-600 מאות אלף דולר, כולל התקנה של 562 מסכי שילוט דיגיטלי הפרוסים ב-12 חנויות מקרוסנטר וב-34 חנויות מיגרוס באיסטנבול. המסכים, המציגים תוכן פרסומי ושיווקי, ממוקמים במחלקות השונות, בנקודות המכירה ובמעברים בסופרמרקטים כשהם מנוהלים ונשלטים על ידי מרכז הבקרה הראשי הממוקם באיסטנבול. פלטפורמת התוכנה עצמה, מאפשרת העלאה ועדכון של תכנים פרסומיים ושיווקיים אחרים, תוך ניהול באמצעות האינטרנט – בזמן אמת. הפלטפורמה, C-nario Messenger, פותחה ע"י חברת C-nario שנרכשה לאחרונה ע"י YCD.


"בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר רשתות סופרמרקטים המאמצות תצוגות דיגיטליות כחלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי שלהן. תצוגות דיגיטליות קלות ונוחות לתפעול, מביאות לקיצוץ בעלויות ומאפשרות תקשורת שוטפת ומיידית עם הצרכנים", אומרת יעל אלשטיין, סמנכ"ל השיווק של YCD. (בתמונה) "קמעונאים רבים נעזרים כיום במסכים דיגיטליים כפלטפורמת תקשורת אפקטיבית, המושכת קונים לבחור מוצרים המותאמים אישית לצרכים שלהם. פלטפורמה זו עונה לא רק על הצורך בהעברת מידע רלוונטי ומיידי ללקוח, אלא גם עוזרת לניהול יעיל יותר ומחזקת משמעותית את חוויית הלקוח".


לדברי אלשטיין, הפרוייקט ממשיך את הצלחת החברה בפעילותה בטורקיה. באחרונה התקינה החברה רשתות של תצוגות דיגיטליות בשדות התעופה הראשיים בטורקיה.


על פי נתוני מכון הייצוא, היצוא הישראלי לטורקיה זינק מינואר 2011 לנובמבר 2011 ב-41% – למרות המצב הבטחוני והמדיני והגיע ל-1.72 מיליארד דולר.