קיר מולטימדיה בן שישה מסכי 42 אינץ שלYCD  מולטימדיה הותקן בלובי הכניסה של בית החולים הפרטי הרצליה מדיקל סנטר


 


בית החולים הפרטי והיוקרתי 'הרצליה מדיקל סנטר' משדרג את לובי הכניסה ומתקין את פתרון המדיה הדיגיטאלית של חברת YCD מולטימדיה, הכולל MuVi WallTM שמורכב משישה מסכים בגודל 42 אינץ.


ה – MuVi Wall יקדם את המבקרים בביה"ח, אורחים ומאושפזים, בתכני אווירה מרגיעים, לצד תכנים צבעוניים ומעוררים: צילומי טבע ושקיעות, צילומים מתחת למים, נופים מסביב לעולם – מיערות ואיים טרופיים ועד נופים ארץ ישראליים.


פתרונות המדיה ששולבו בפרויקט, פרי פיתוחה של YCD, כוללים תשתיות, חומרה ותוכנה וכן תכנים שנוצרו במיוחד בסטודיו החברה.YCD  מולטימדיה מפתחת פתרונות מדיה דיגיטאלית חכמים לבתי עסק ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות.


"השימוש בטכנולוגיית החברה לצרכי הנעמת האווירה בבתי חולים הוא חשוב הן עבור הנבדקים שזקוקים לאווירה רגועה והן עבור אנשי המרפאה המקבלים את פניהם" אומרת איריס אמיד, מנהלת השיווק של הרצליה מדיקל סנטר. "לובי הכניסה הוא הפנים של בית החולים, והמקום הראשון אליו נחשפים מטופלים בהגיעם. בהתאם, הייתה זו החלטה אסטרטגית להציב בכניסה את ה- MuVi Wall המייצג מעצם טיבו גם יוקרתיות וחדשנות המתאימים לאופיו של בית החולים." מוסיף אביחי מיכאלי, מנהל פעילות YCD מולטימדיה ישראל.