האגודה למהנדסי סרטים וטלוויזיה (SMPTE) הודיעה כי אדריכל החיישנים, מייקל סיזלינסקי (Michael Cieslinski) מבית ARRI יזכה בפרס המקור וההדמיה של המצלמה בשנת 2022.

פרס זה, שנחנך בשנת 2012, מכיר בהישגים טכניים משמעותיים הקשורים להמצאות או התקדמות בטכנולוגיית הדמיה.

ג'יי באלארד, יו"ר ועדת פרס מדליית המקור וההדמיה של SMPTE 2022 הצהיר כי סיזלינסקי מקבל את הפרס היוקרתי הזה כהוקרה על עבודתו החלוצית בעיצוב תמונה ומצלמות שהובילה לפיתוח משפחה של מצלמות צילום אלקטרוניות בתחום הדינמי הגבוה. יש את היכולת ליצור תמונות במראה של סרט 35 מ"מ.

פרס זה ואחרים יחולקו ב-27 באוקטובר 2022 בהוליווד, קליפורניה, בטקס החגיגי של SMPTE Annual Awards שהוא חלק מפסגת SMPTE Media Technology Summit. הפסגה השנה תהיה הכנס הראשון של החברה מאז 2019.

סיזלינסקי החל את הקריירה המקצועית שלו בשנת 1985 בחברה קטנה שבה יצר את אחת ממצלמות ה-CCD הדיגיטליות הראשונות. לאחר שהצטרף ל-ARRI בשנת 2000, הוא קיבל תחילה את המשימה לפיתוח הקונספט עבור ה-ARRISCAN תוך כדי עבודה על חיישן התמונה הראשון שלALEV2, ששימש במצלמות D20/D21. הוא המשיך להוביל את פרויקט ARRISCAN עד 2005 לפני שהחל לעבוד על הארכיטקטורה של חיישן ALEV3, שהגיע לשוק ב-ALEXA לראשונה בשנת 2010. עבור ה-ARRISCAN, קיבל מייקל סיסלינסקי פרס מדעי והנדסי מטעם האקדמיה לתנועה אמנויות ומדעים תמונה בשנת 2010. נכון לעכשיו, הוא עובד כמוביל טכני ב-ARRI בנושאים שונים כמו ארכיטקטורת חיישנים חדשה, אלגוריתם דחיסת תמונה, מנורת כיול ועיצוב פיקסלים.

הודעה לעיתונות באנגלית