חברת אדובי השיקה בתערוכת IBC2022 את גרסה 22.6 של תוכנת העריכה פרמייר פרו. העדכון הנוכחי מתמקד בעיקר בלוח הגרפי שיאפשר כעת שליטה גדולה יותר על מסכות כולל לכותרות וכן שיפור של יכולת Auto Ducking.

כלי גרפיקה חדשים:
היכולת להשתמש בטקסט או בצורה כדי להסוות שכבות גרפיות אחרות הייתה זמינה בעבר בחלונית Essential Graphics ב-Premiere Pro. עם זאת, זה ישפיע גם על המשיכות והצללים של השכבה המכוסה. לפיכך, נוספה אפשרות חדשה למילוי מסכה בלבד כדי לאפשר שליטה טובה יותר בעת מיסוך באמצעות שכבות טקסט או צורה.
יתרה מכך, אם משתמשים צריכים להתאים את הסגנון של הכותרות והגרפיקה שלהם, כולל גופנים וצבעים, יש כעת דרך מהירה יותר לגשת לחלונית Essential Graphics. זה מורכב מביצוע לחיצה ימנית על האלמנט הגרפי המעניין ישירות בתוך ה-Program Monitor. זה פותח תפריט הקשר, שכולל כעת אפשרות ערוך מאפיינים.
לבסוף, ניתן לייצא כעת את כל הכותרות והגרפיקה ברצף, כולל תבניות Motion Graphics, כקובץ טקסט. אפשרות זו, שהייתה זמינה בעבר רק עבור כיתובים ותמלילים, נועדה להקל על הגהה וביקורת, במיוחד עבור אותם משתפי פעולה שבדרך כלל אין להם או זקוקים לגישה לציר הזמן שלך.

שכבות:

הפונקציה Auto Ducking בחלונית Essential Sound פועלת על ידי התאמה אוטומטית של רמת הפסקול או רצועת האווירה כדי לפנות מקום לקולות ודיאלוגים. בעבר היה צורך להתאים את שדות המובילים שנוצרו באופן אוטומטי כדי להשיג את התזמון הרצוי.
זה כבר לא המצב. ואכן, מחוון Fade Position חדש זמין כעת תחת האפשרויות Auto Ducking בחלונית Essential Sound. בעיקרון, זה מכווץ או מרחיב את מסגרת הזמן של הפעולה של Auto Ducking, ללא צורך לעשות זאת באופן ידני.

בנוסף:
האפקטים Unsharp Mask ו-Posterize Time נהנים כעת מהאצת GPU.