המונח פרוקסי בעולם העריכה אינו חדש, הוא מיועד לתת מענה כאשר עובדים עם קבצים גדולים במחשבים עם מפרטים נמוכים או כאשר עובדים בפרויקטים עתירי אפקטים. עם ההתקדמות של הטכנולוגיות ואפשרות הקלטת RAW הקבצים הפכו גדולים יותר והשימוש בקבצי פרוקסי הפך נפוץ יותר.

למצלמות סוני (ומצלמות אחרות) ישנה אפשרות של יצירת הקבצים בתוך המצלמה. המפיק והצלם מאט ג’ונסון (Matt Johnson) מסביר על תהליך העבודה.

0:00 – פתיח
0:35 – הגדרות פרוקסי במצלמות 10 סיביות של Sony
1:33 – עבודה עם פרוקסי במצלמות 8-Bit ישנות יותר של Sony
1:52 – הורדת קובץ PDF של כרטיסי זיכרון
3:01 – הקלטה ב120 תמונות לשנייה
4:10 – עבודה בפרוקסי עם פרמייר פרו
5:49 – חיבור מחדש פרוקסי באופן אוטומטי בפרמייר
8:09 – הפעלה וכיבוי של פרוקסי
8:37 – שימוש בפרוקסי בזמן עיבוד צבע