קבוצת ח.י., השיקה את הדור החמישי של מסכי פלזמה. הפלזמה החדשה של LG היא היחידה בעולם המצוידת בטכנולוגיית Multi-Vision.


בין תכונות ה- Multi-Vision בהן מצוייד קו הטלוויזיות החדש:




  • ניגודיות של 5000:1


  • רמת בהירות של 1500 cd/m2


  • Spectacle – המאפשר צפייה מושלמת על מסך מלא ללא עיוות,


  • Orbiter: שומר מסך אינטגארלי


  • אורך חיי מסך של 60,000 שעות צפייה.


  • זווית צפייה: 175 מעלות

הטלוויזיות החדשות מוכנות לפעולה מרגע חיבורן לממיר, או לאנטנת הטלוויזיה. הן מצוידות בטיונר מולטי-סיסטם וברמקולים סטריאופוניים מובנים. אין צורך בשום אביזר או מכשור נוסף, על מנת להפעילן. הן מגיעות מוכנות עם כל הציוד הנחוץ – כולל מעמד שולחני, או מתלה לקיר ועם תצוגת מסך ב- 6 שפות שונות. גם העיצוב חדשני ונוח במיוחד – עוביים של המסכים הוא בסה"כ 9 ס"מ.


בטלוויזיות מובנה מעבד ה-XD – פיתוח טכנולוגי ייחודי ל- LG, המשפר את האות הדיגיטלי ופותר בעיות הנובעות מעוצמות שידור משתנות המשפיעות על איכות התמונה בטלוויזיות רגילות. התוצאה – בהירות התמונה והחדות גוברות פי כמה. יתרון נוסף, אמצעי הקירור, עליו מתבססת הפלזמה הוא צלעות קירור ולא מאווררים, כך שהפלזמה פועלת בשקט מופתי, והנאת הצפייה לא נפגמת מרעש המאווררים.


פורמט הטלוויזיות מותאם למידות ,Spectacle 16:9, 4:3, 14:9, וניתן לבצע זום של עד 300% לתמונות הנצפות. כניסות הקומפוננט DVD ,S-VIDEO ,RCA, PC VGA, DVI הממוקמות בצידן של הטלוויזיות, מספקות חיבור ישיר וקל לממיר כבלים דיגיטלי, לאנטנה ולקונסולות משחקים. נוסף לרמת הבהירות הגבוהה של הטלוויזיה, גם שאר נתוניה מצטיינים באיכותם: רזולוציה מקסימלית של 10801080X וזווית צפייה נוחה ורחבה של 175 מעלות.


בהכרזה בולטים שני דגמים: 42 אינץ שיימכר ב- 17,990 שקל ו- 50 אינץ שיימכר ב- 31,990  שקל. המחירים כוללים הובלה והתקנה בבית הלקוח, ושנתיים אחריות.