פיליפס יוצאת בקמפיין טלוויזיה, קולנוע,אינטרנט, שילוט חוצות ויחסי ציבור להחדרת טלוויזיה חדשנית למיינסטרים הישראלי בהשקעה של למעלה מ-4 מיליון שקלים


 


פיליפס ישראל וחטיבת הסחר של אלקטרה מוצרי צריכה ישראל פותחות השבוע, בקמפיין גדול להחדרת דור חדש של טלוויזיות אמבילייט חדשניות לשוק הרחב של השוק הישראלי. המבצע מתמקד בטלוויזיות פיליפס Ambilight Full HD מסדרת 8000, שמשלבות תאורת לדים אקטיבית המסתנכרנת עם התמונה. המחירים החל מ- 8,200 שקלים ואפשרות להחזרת הטלוויזיה תמורת מלוא הסכום לאחר 14 ימי התנסות.


 


הקמפיין ישלב פרסומות בפריים טיים בערוצים 2, 10 ו-24, פרסומות בבתי הקולנוע של Yes Planet ורב-חן, שלטי חוצות אלקטרוניים, אינטרנט ויחסי ציבור, בהשקעה של למעלה מ-4 מיליון שקלים.


 


אלישבע שוחט, מנהלת השיווק של פיליפס בישראל: "קשה מאוד לתאר באמצעות המילה הכתובה ובקצרה את הייחודיות שבחוויית הצפייה בטלוויזיות אמבילייט. על כן הקמפיין עושה שימוש רק במדיה משודרת ואינטראקטיבית. אם תמונה שווה אלף מילים, אזי וידאו אינטראקטיבי שווה מיליון מילים."


 


המבצע יערך ברשתות החשמל המובילות ובחנויות החשמל הנבחרות ברחבי הארץ עד ה- 16 באוקטובר או עד גמר המלאי


37PFL8404 טלוויזיה בגודל מסך 37 אינץ במחיר של 8,190 שקל


42PFL8404 טלוויזיה בגודל מסך 42 אינץ במחיר של 9,990 שקל


47PFL8404 טלוויזיה בגודל מסך 47 אינץ במחיר של 13,990 שקל


 


תוקף המבצע: 31 באוגוסט ועד 6 באוקטובר או עד גמר המלאי.