חברת ARRI הכריזה על סדרה חדשה של פילטרים Impression V עבור עדשות Signature (עדשות זום) ועדשות פריים. מסננים אלה תוכננו לנטרל מעט את עדשות Signature Prime ו-Zoom ולהעניק להן מראה ותחושה מעט וינטג'ים.

ארבעת מסנני הדיופטר השליליים וארבעת המסננים החיוביים מעבירים בהדרגה את מאפייני המיקוד של התמונה, ומאפשרים ליצור מגוון של מראות מנותקים עבור שבבי Full Frame או שבבים בפורמט גדול עם סט אחד של עדשות Signature.

המסננים קלים לשימוש שכן הם מתחברים דרך מחזיק המסנן המגנטי האחורי ובעצם הם משנים את המראה של רכיבי תמונה שאינם ממוקדים. הבוקה מושפע מ-Impression V Filters, וזה בולט במיוחד בהדגשות רקע, שמקבלות יותר אפקט "סופגנייה" (בהיר בקצוות) עם פילטרים שליליים, ויותר אפקט "bauble" (בהיר יותר ב- באמצע) עם מסננים חיוביים.

באופן כללי, לפילטרים החיוביים יש תחושה נוסטלגית וזוהרת, עם בוקה מתערבל, גווני עור זוהרים ורקע רך יותר; בעוד שלפילטרים השליליים יש מראה עגום יותר, עם בוקה שנמשך פנימה ורקעים עזים ותוססים.

לארבעת מסנני ההתרשמות V החיוביים אין שמות קליטים. במקום זאת, הם כוללים את מוסכמות השמות האופייניות ל-ARRI. המסננים החיוביים נקראים IV 070P, IV 140P, IV 230P ו-IV 330P, בעוד ארבעת המסננים השליליים הם IV 050N, IV 100N, IV 200N ו-IV 290N. ככל שהמספר גבוה יותר, כך אפקט הדיופטר חזק יותר.

מסנני Impression V עובדים עם Alexa LF, Alexa Mini LF\ Alexa 35, ו- Alexa 65. המסננים נמכרים בערכה המכילה את כל שמונה הדיופטריות החיוביות והשליליות, וכן ערכת shim, מברג מומנט מתכוונן להוספת הממשק, וכרטיסיות סקוטש לתיוג עדשות מסוננות על הסט.

טרם נמסר מחיר לערכה

קישור להורדת הודעה לעיתונות באנגלית